Wat kan, wat kan niet ? discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, 'k ben heel blij dit forum gevonden te hebben. Alvast proficiat voor de makers ervan. Ik heb een paar vraagjes : Stel dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat kan, wat kan niet ?
Hallo iedereen,
'k ben heel blij dit forum gevonden te hebben. Alvast proficiat voor de makers ervan. Ik heb een paar vraagjes : Stel dat ik een 3G iphone koop in USA. Die wordt hier in Belgie simlockvrij gemaakt.... Kan ik problemen verwachten met mijn huidige provider bvb. mobistar ? Zal ik applicaties kunnen downloaden via de site van apple ? Zal ik muziek kunnen downloaden van Itunes ? Kortom : zal mijn iphone legaal zijn ? Ik heb hier ook die prachtige handleiding gevonden. Zal die ook gelden voor de nieuwe 3G Iphone ? Alvast vriendelijk bedankt voor de eventuele antwoorden. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zal moeten wachten tot hij verkrijgbaar is en er meer bekend is.
Nog niemand heeft kunnen "experimenteren" met de 3G iPhone. https://forum.iculture.nl/f41/i...de-opties.html Hier gaat een slotje op. Zijn genoeg topics over waar je meer info kan vinden. Laatst gewijzigd door Bomans; 02-07-08 om 13:17. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat kan allemaal niet meer na een jailbreak? | ccc1988 | Jailbreak | 5 | 17-10-10 21:41 |
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? | umiyz | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-10 16:21 |
update 3.1.3 en nu kan ik niet meer in mijn iphone! Wat nu? | Sverre | Archief | 1 | 09-02-10 20:28 |
Het menu wat ik maar niet kan vinden | kieboom | Archief | 6 | 23-01-10 14:12 |
Wat kan ik er nu mee en wat niet? | Tenvox | Unlock [archief] | 4 | 29-11-07 02:24 |
|
|