//

Kan deze 3gs nu wel of niet jailbreaked worden

Kan deze 3gs nu wel of niet jailbreaked worden discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen, Ik heb een vrij nieuwe iPhone 3gs die standaard simlock vrij is en draaid op FW 3.1.2, serienummer 88003xxxxxx, model MC131T, modem 05.11.07. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-10, 00:51
friedrich friedrich is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Doetinchem
Berichten: 7
Lightbulb Kan deze 3gs nu wel of niet jailbreaked worden

Hoi mensen,

Ik heb een vrij nieuwe iPhone 3gs die standaard simlock vrij is en draaid op FW 3.1.2, serienummer 88003xxxxxx, model MC131T, modem 05.11.07. In verschillende toppics lees ik dat deze niet te JB-en zou zijn omdat deze te nieuw is en uit weer andere toppics lees ik dat deze wel te JB-en is.

Nu mijn vraag aan jou is deze nu wel of niet te jailbreaken, en zo ja waarmee?
Ik wil alleen maar JB-en als ik hierna nog gewoon op kan starten en de iPhone niet steeds aan de pc moet hangen om hem op te starten(dat las ik ook ergens).

Ik lees overal verschillende dingen en zie door de bomen het bos niet meer, ben voor alsnog een echte noob met de iPhone.

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet F. van Bree

Laatst gewijzigd door friedrich; 18-03-10 om 01:18.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-10, 02:03
Almo's schermafbeelding
Almo Almo is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Zuid - Holland
Berichten: 117
Standaard

Je kan zeker wel jailbreaken, maar je moet toch echt elke x opnieuw je iphone jailbreaken (bij een restart)
  #3  
Oud 18-03-10, 09:19
friedrich friedrich is offline
• iOS 4.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Doetinchem
Berichten: 7
Standaard

pfff, jammer, als dat zo is hou ik mijn originele FW wel en wacht ik wel op een tool die dit probleem opheft.

Bedankt voor de reactie.
Reageren

Labels
3.1.2, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Deze iphone kan niet gebruikt worden enz. brucejones iTunes 6 22-12-10 18:25
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' Denneke iTunes 2 23-01-10 12:41
Iphone youtube application : Deze film kan niet worden afgespeeld Phuong Archief 1 25-02-09 18:53
kan niet gebeld worden, wel bellen superzemie Unlock [archief] 1 08-03-08 08:20
er is een iphone aangesloten maar deze kan niet worden geidentificeerd blondie213 iPhone algemeen 5 07-02-08 00:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.