hoe geraak ik terug in normale modus discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Heb de iphone (2G) via redsnow naar 3.0 willen zetten. Alles leek vrij goed te gaan tot het einde, dan starte hij terug op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe geraak ik terug in normale modus
Hallo
Heb de iphone (2G) via redsnow naar 3.0 willen zetten. Alles leek vrij goed te gaan tot het einde, dan starte hij terug op maar bleef in recovery(denk ik) staan , waar ik enkel nog maar de 'emergency call' heb Nu is mijn vraag hoe geraak ik hier uit want kan niets terug instaleren blijkbaar zolang ik in deze modus zit alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hij staat nie in recovery hij staat in gewone modus maar hij is niet geactiveerd .
gewoon via redsnow activeren of gewoon een custom firmware der op gooien die 2G zijn de ideale iphone's om mee te testen. beste en makkelijkste is gewoon een custom firmware der op gooien die kan je hier op het forum vinden je kan der zelf de 3.1.3 opzetten . je baseband word toch nie geupgrade |
|
|||
|
|||
custom
Heeft er mss iemand de link voor de custom firmware?
Want als ik bv hier op download link klik, kom ik op de startpagina van rapidshare https://forum.iculture.nl/f14/i...-firmware.html En als ik de custom heb, moet ik de telefoon dan zo laten staan (enkel op emergency call) en dan 'alt' + herstel en dan de custom selecteren?? mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg je al je apps terug na fw | jaimiefanatic | iPad Apps | 1 | 30-09-10 04:35 |
Scherm 3gs is steeds uitvergroot en geraakt niet terug naar het normale scherm.. | Tijsvdw | Archief | 3 | 11-07-10 15:14 |
hoe geraak ik aan een bootloader 5.08 | geoffke001 | Archief | 3 | 26-04-10 21:10 |
iPhone: iPhone zonder simkaart met simlock hoe geraak ik tot bij instellingen? | Philoz | Jailbreak | 2 | 25-07-09 02:24 |
<1.1.2 OTB> 1.1.3 soft, nu terug HOE? | bapovs | Archief | 6 | 01-02-08 00:48 |
|
|