//

Geen service en netwerklijst na jailbreak en unlock!

Geen service en netwerklijst na jailbreak en unlock! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3G 8GB uit de VS gekocht. Ik heb deze volgens de normale manier gejailbraikt naar 3.0 en via ultrasn0w unlocked. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-03-10, 15:23
Geen Geen is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard Geen service en netwerklijst na jailbreak en unlock!

Ik heb een Iphone 3G 8GB uit de VS gekocht. Ik heb deze volgens de normale manier gejailbraikt naar 3.0 en via ultrasn0w unlocked.

Ik heb een Vodafone simkaartje ingedaan, maar krijg geen verbinding met het netwerk. Ook met een T-mobile kaartje lukt het niet. Als je bij Aanbieder kijkt, krijg je geen netwerklijst.

Hoe kan ik dit oplossen? Alvast bedankt voor alle hulp!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-03-10, 06:54
Diodegro Diodegro is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard Zelfde probleem

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als jou. Hij heeft het echter wel gedaan. Ik heb hem gister overgekocht van iemand. Een iPhone 1e Generatie 8 Gb, uit Amerika. Thuis stopte ik hem in iTunes en vroeg hij of ik hem wou updaten. Ik denk dat kan wel dus ik doe dat. Maar als dat klaar is kan ik niet meer in mn iPhone. Toen moest ik hem Jailbraken ofzo? Ik heb hem toen eerst gedowngrade, naar 3.1.2 volgens mij, en daarna met blackra1n gejailbraked. Dat is allemaal gelukt en er staat al muziek op en er staan ook al applications enzo op, maar hij herkent mijn Sim-kaart niet (KPN abonnement) . Hoe kan ik dat weer rechtzetten? Het heeft wel gewerkt dus het zou moeten kunnen?

Kan iemand ons helpen?

Mvg Bob
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: HELP aub, na unlock geen service? Janx Unlock 1 08-04-11 16:09
HELP aub, na unlock geen service? Janx Jailbreak 4 30-03-11 12:11
iPhone 4: Unlock 01.59.00 regelmatig geen service rushhour Unlock 3 08-11-10 17:53
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 18:27
Amerikaanse Iphone: geen netwerklijst Geen iPhone algemeen 0 06-02-10 14:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.