Upgraden custom FW 3.1.2 mislukt telkens! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb me suf gezocht op het forum maar kom er echt niet uit! Info van de iPhone 3G: FW 3.0 Modemfirmware 04.26.08 Gejailbreakt en unlocked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Upgraden custom FW 3.1.2 mislukt telkens!
Heb me suf gezocht op het forum maar kom er echt niet uit!
Info van de iPhone 3G: FW 3.0 Modemfirmware 04.26.08 Gejailbreakt en unlocked via ultrasn0w Ik wil dus upgraden naar 3.1.2 middels een custom firmware. Heb via de guide de link van de .ipsw file gedownload. Zowel de .ipsw met activatie als zonder activatie heb ik geprobeerd te installeren via alt herstel. Ik krijg iedere keer de melding Package not compatible with iPhone... Snap niet hoe ik de iPhone nog kan updaten! Vind het niet erg om alles kwijt te zijn btw... Batterij gaat als een idoot snel leeg en heb het idee dat de update en frisse start voor verbetering kunnen zorgen. Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer mijn custom FW eens, want ik heb zelf ook een 3G uit engeland en heb me eigen FW gemaakt. Meerdere mensen hebben het met succes gebruikt!
Ik zal even de link voor je opzoeken! Asje... https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post412255
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w Laatst gewijzigd door King1987; 02-04-10 om 23:17. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
Ik dacht heel ff dat hij het zou gaan doen, maar helaas! De ipsw file is dit keer wel de goede! (thanks EN-IS) Ik kom dus al iets verder dan eerst maar dan:
Krijg deze foutmelding: De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1600). EDIT 1: Ik zie dat error 1600 een foute DFU betekent, ik ga het nog een keer proberen. EDIT 2: 3x opnieuw in DFU gezet met stopwatch ernaast! Krijg continue dezelfde foutmelding... Nog een keer dan.. EDIT 3: Na nog eens 3 pogingen heb ik het gestaakt.. Wil maar niet lukken! Iemand?! Laatst gewijzigd door tsja....; 03-04-10 om 00:55. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS custom iOS4.0 naar custom iOS4.1 lukt steeds niet | bruut | Jailbreak | 2 | 01-11-10 10:27 |
Windows: herstellen reservekopie mislukt, sessie mislukt | djkuill | iTunes | 1 | 16-10-10 01:12 |
Gejailbreakte iPhone 3.0 updaten van firmware mislukt telkens. | HenkJanW | iPhone algemeen | 3 | 27-02-10 20:50 |
help, upgraden naar 1.1.2 mislukt. | jaimiefanatic | Unlock [archief] | 13 | 13-02-08 20:55 |
Upgrade 1.1.1 naar 1.1.2 mislukt telkens. | Oppie | Unlock [archief] | 28 | 10-02-08 14:15 |
|
|