Waarom wil jij ook een jailbreak voor OS 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vraag me het volgende af. Wat zijn jouw redenen nog om te jailbreaken met OS 4.0 Ik zal de punten noemen die ik nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom wil jij ook een jailbreak voor OS 4.0
Ik vraag me het volgende af. Wat zijn jouw redenen nog om te jailbreaken met OS 4.0
Ik zal de punten noemen die ik nog kan bedenken. - Lockinfo/Element (Vind ik erg belangrijk vooral voor mijn agenda op mijn lockscreen) - Five Icon Dock - SBSetting - StatusNotifier Het zijn al wel een aantal mindere redenen maar denk dat ik toch wel een jailbreak wil met OS 4.0. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Inderdaad, SbSettings, StatusNotifier en Five Icon Dock ga ik ook hard missen.
|
|
||||
|
||||
Ik wil de iPhone 4.0 IPSW hebben...
En als de 4.0 uitkomt zal er vast wel weer een JB komen hoor. |
|
|||
|
|||
Alles wat gejailbreakt kan worden is goed!!!
maar laten we eerst een de jailbreak voor : firmware 3.1.3 new bootrom maar eens krijgen want ik denk dat heel veel mensen daar op zitten te wachten. |
|
|||
|
|||
om Mywi te gebruiken
|
|
||||
|
||||
Wil ik helemaal niet... Zonder vind ik 'm beter werken.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sbsettings, element en mono bluetooth sb settings, zo niiiiiceee
|
|
|||
|
|||
- biteSMS
- SBSettings Ik gebruik biteSMS voor het karakter tellertje en het cijferslot dat je op je SMS app kunt zetten. Daarnaast erg handig dat hij automatisch overschakelt naar het biteSMS netwerk als de T-mobile bundel op is! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
SBSettings, BiteSMS, Lockinfo, Five Icon Dock, theme-mogelijkheid, Autosilent.
Dat zijn op dit moment wel de dingen die ik (te)veel zou missen. Dus ik ga pas over als 4.0 er is én de mogelijkheid bestaat om die meteen te JB'en. |
|
|||
|
|||
Mij gaat het puur en alleen om de unlock
|
|
|||
|
|||
Simlock! SBSettings, BiteSMS, Lockinfo, MyWi
ik hoop snel op een jailbreak en unlock voor 4.0 |
|
||||
|
||||
- Lockinfo
- SBSettings - Winterboard (toch meer dan een eigen wallpaper) |
|
||||
|
||||
Er zou voor mij maar een reden zijn: het al veel genoemde SBSettings. Om sneller te kunnen switchen tussen Bluetooth aan of uit.
|
|||
|
|||
3G Unrestrictor, SBSettings, Five Icon Dock en Element
Heb overigens ook de Unlock erop (tijdelijk nodig gehad) omdat mn ontvangst dan beter is. Vraag me niet wat dat in hemelsnaam met de unlock te maken heeft, maar als ik em eraf gooi is mn ontvangst stukken minder. |
|
||||
|
||||
Ik wil een jailbreak gewoon om niet opgesloten te zittten in Steve Jobs' fascistische wereldje.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Voor mij omdat ik wil doen wat ik wil doen, en er persoonlijk niet van hou dat het gesloten is voor een bepaalde inbreng (layout bv).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke progamma's wil jij zien op de iPad en waarom? | StefV | iPad algemeen | 13 | 10-08-10 22:17 |
Wil ook een Iphone | fashionboy18 | Odido (T-Mobile) | 6 | 12-01-09 10:33 |
|
|