Na 3.1.3 Jailbrake geen netwerk meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee Allemaal, Ik heb een probleem met mijn Iphone 3G. Nadat firmware 3.1.3 uitgekomen was heb ik die over mijn gejailbreakte 3.1.2 geinstalleerd, in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Na 3.1.3 Jailbrake geen netwerk meer
Hee Allemaal,
Ik heb een probleem met mijn Iphone 3G. Nadat firmware 3.1.3 uitgekomen was heb ik die over mijn gejailbreakte 3.1.2 geinstalleerd, in de veronderstelling dat ik 3.1.3 ook gewoon kon jailbraken. Na wat gekooi heb ik 3.1.3 ook gejailbreakt gekregen, maar ik krijg na de Jailbrake geen netwerk meer. Ik heb hem meerdere malen al gejailbraked met zowel Mac als Windows, maar elke keer nadat de jailbrake succesvol is gedaan, krijg ik geen netwerk meer. Ik zit gewoon op het officiele T-mobile netwerk. Is hier een oplossing voor? Mijn iphone info is: Baseband: 5.12.01 Bootloader: 6.2 Model: MB497 Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou het echt niet weten
|
|
|||
|
|||
Hier het zelfde probleem met een 3gs wat je ook doet geen netwerk.
|
|
||||
|
||||
waren ze simlockvrij?
|
||||
|
||||
die van mijn was simlockvrij...
|
|
||||
|
||||
Ik zou hem restoren en bij t-mobile langsgaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: plotseling geen netwerk meer ... | BigG | Unlock | 1 | 11-01-11 23:22 |
geen netwerk meer | theking1 | Archief | 2 | 01-09-09 21:22 |
Melding geen netwerk meer | t-kroon | Jailbreak apps en thema's | 1 | 10-07-09 03:16 |
iPhone: 2.2 jailbreak, geen netwerk meer | fdm31101976 | Jailbreak | 30 | 01-06-09 13:06 |
iPhone 3G: Update en geen netwerk meer... | pimmers | Unlock | 2 | 25-08-08 14:11 |
|
|