blackra1n Crashes discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede Iphone/Ipodtouch gebruikers!, Ik ben Jamie en nieuw hier en ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Iphone 3GS met de FW ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
blackra1n Crashes
Hallo mede Iphone/Ipodtouch gebruikers!,
Ik ben Jamie en nieuw hier en ik zit met het volgende probleem. Ik heb een Iphone 3GS met de FW 3.1.2. nu heb ik gelezen dat ik blackra1n nodig heb om mij Iphone tje JB. Nu komt het probleem, ik heb blackra1n gedownload. maar zodra ik deze run krijg ik deze melding:[/FONT] http://img13.imageshack.us/i/blackra1nm.jpg Waarna hij gewoon opstart, maar zodra ik op "make it rain" klik. Sluit hij af en zegt of ik het fout rapport wil verzenden of niet. Wat doe ik fout? alvast bedankt. Groetjes, - Jamie |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens Redsn0w
3G unlock - official redsn0w devteam site
|
|||
|
|||
zoek dat bestandje op op je harde schijf. staat in de itunes map. Zet blackra1n in die map en maak eventueel een snelkoppeling naar je bureaublad. dan werkt het gewoon.
|
|
|||
|
|||
Blackra1n ziet er zo veel makkelijker uit xD ben echt nog een NEWBIE in alles =p
ik zal het even proberen bedankt voor het snelle bericht! nou heb ik dus blackrain geprobeerd, zoals y3nis zei. krijg ik op me schermpje alleen maar Itunes logo + kabel te zien... k*t? Laatst gewijzigd door iScorpio; 13-04-10 om 23:43. Reden: volgende keer de edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
blackbreeze werkte niet bij mij helaas.
de eerste keer liep ie bij mij ook vast op die manier. Nog een keertje proberen hielp toen lol |
|
||||
|
||||
Kopieer blackra1n.exe naar:
32 bit| C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support of 64 bit| C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support En dan opstarten vanuit die path. blackra1n moet het dan doen (gister nog zelf moeten gebruiken ). Laatst gewijzigd door loopezz; 14-04-10 om 00:26. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod/iPhone crashes | Hollywoodthehell | Jailbreak apps en thema's | 0 | 08-04-11 22:32 |
iphone 4 crashes | catweazle | iPhone algemeen | 0 | 19-02-11 12:53 |
Safari iPad 4.2 crashes... | macleentje | iPad algemeen | 5 | 09-12-10 00:30 |
Random Crashes | stijnjasper | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 20:55 |
|
|