//

iPod/iPhone crashes

iPod/iPhone crashes discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik heb veel ge-installeerd op me ipod touch in al die tijd,en er is ook veel mis gegaan zoals crashes en noem maar op, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-11, 22:32
Hollywoodthehell Hollywoodthehell is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 112
Standaard iPod/iPhone crashes

Hee,

Ik heb veel ge-installeerd op me ipod touch in al die tijd,en er is ook veel mis gegaan zoals crashes en noem maar op, ik las eerst dat al die crashes en rommel blijven staan op je ipod maar die je niet ziet, mijn iPod touch is namelijk best traag en scrolt door het home screen ook niet echt soepeltjes als je scrolt zie je die tekst van de app een beetje wazig worden zeg maar. (moeilijk uit te leggen)

Toen ik hem net had echt nooit last van! kwam eigenlijk pas toen ik update naar ios 4.

maar die van me broertje zit ook op ios 4 en die scrolt wel normaal en loopt daar niet traag.

Herstellen heeft geen nut al zovaak geprobeerd, heb er een schone 4.2.1 versie op staan met een Greenpois0n JB, ook zonder JB hetzelfde probleem dus daar ligt het ook niet aan.

Iemand misschien een (cydia) oplossing hoe ik rotzooi van me iTouch kan verwijderen? via Cydia of via me PC?

Groetjes en alvast bedankt!

Jochem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 4 crashes catweazle iPhone algemeen 0 19-02-11 12:53
Crashes iPod Touch door cydia? Hollywoodthehell Jailbreak apps en thema's 15 04-12-10 16:08
iPhone: blackra1n Crashes Jinto Jailbreak 6 14-04-10 00:20
iPhone: iPhone hersteld maar apps crashes nog steeds N33D Jailbreak 2 04-02-10 14:24
NL Nummerkenning 1.3 zorgt voor crashes in iPhone MacLover23 Unlock [archief] 22 16-02-08 19:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.