iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Vrijdag release Spirit?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58553-vrijdag-release-spirit.html)

kenneth12345 02-05-10 11:36

dat hij er maar snel komt, ik ben het wachten ECHT beu :D

Maestroo 02-05-10 11:46

ik denk zelf dat we zullen moeten wachten tot volgend week vrijdag

en dan off cource wederom een delay en zo gaan we verder totdat

Limera1n zal releasen ergens midden augustus

anahari 02-05-10 12:18

limera1n is al bezig met zijn website op te bouwen:
www.limera1n.com/icons/

Spoiler

shrekkie19 02-05-10 12:40

Nicee:D
Hehehe ben benieuwd of geohot gelijk met een unlock komt:d

John23 02-05-10 13:23

Kom op hey! Waar blijft dit progammatje! Zucht... tis net vakantie!

shrekkie19 02-05-10 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door John23 (Bericht 445310)
Kom op hey! Waar blijft dit progammatje! Zucht... tis net vakantie!

Heheh idd...
Winterslaap van mijn iPhone duurt nu wel lang genoeg:)

Scooter 02-05-10 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maestroo (Bericht 445263)
ik denk zelf dat we zullen moeten wachten tot volgend week vrijdag

en dan off cource wederom een delay en zo gaan we verder totdat

Limera1n zal releasen ergens midden augustus

Als ze zeggen dat het een paar dagen uitgesteld is zal dit wel zo zijn snap eerlijk gezegd niet niet waar jij je info haalt dat we nu plots tot in Augustus moeten gaan wachten?

King1987 02-05-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 445362)
Als ze zeggen dat het een paar dagen uitgesteld is zal dit wel zo zijn snap eerlijk gezegd niet niet waar jij je info haalt dat we nu plots tot in Augustus moeten gaan wachten?

Limera1n is iets anders dan Spirit ;)

Scooter 02-05-10 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 445364)
Limera1n is iets anders dan Spirit ;)

okeej mijn excuses dan we wachten wel af !!
Ben al blij dat we mensen hebben die er hun tijd willen insteken en die ook hun privéleven hebben !!

shadowman49 02-05-10 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 445369)
okeej mijn excuses dan we wachten wel af !!
Ben al blij dat we mensen hebben die er hun tijd willen insteken en die ook hun privéleven hebben !!

Mee eens ;)

herojohan 02-05-10 17:45

Heeft iemand eigenlijk wel enige hoop dat hij deze week uitkomt?
Wat ik nu alleen maar aanhoor is uitstellen en uitstellen.

anahari 02-05-10 17:55

Ik denk van niet helaas.. hij heeft naar eigen zeggen zijn privacy instellingen gewijzigd, zodat niet iedereen meer zijn tweets ziet!

"@robchapman d'y'know if toggling the privacy setting removes all your followers? :p about 12 hours ago via web in reply to robchapman"

tgstk2 02-05-10 18:01

Vandaar dat ik z'n tweets niet meer kan leze sigh hij zal ook wel gek worden van alle vragen

shadowman49 02-05-10 18:01

Spirit Jailbreak Tool For iPhone OS 3.1.3 and OS 3.2 Delayed | Jaxov
Hmm Hier Staat Dat het Aankomende vrijdag komt =/ :eek:

Jopie89 02-05-10 18:05

1. Wat er ook gebeurt, klik niet op die files die hier gepost zijn, snap uberhaupt niet dat ze nog niet verwijderd zijn door MODs..

2. De enige plaats waar je de officiële release gaat vinden: @comex. Hou dit dus ook gewoon in de gaten, en daarnaast natuurlijk deze blog!

3. Spirit JB zal uit komen voordat OS 4.0 vrijgegeven wordt, LimeRa1n staat gepland na de release van OS4! Maak je dus niet druk dat met het vrijgeven van de Spirit JB je straks OS 4 niet kan JB'en. Hier is over na gedacht en des te meer overlegd, en daarom wachten we dus ook al zo lang...

[complottheoriedenk modus aan]
4. Iemand al opgevallen dat de twitter van comex (en daarnaast ook van veel andere Dev team leden) zeer rustig is, terwijl dat de laatste dagen zeker niet het geval is geweest en dat de blog over spirit op het Dev team blog de naam: "calm for the spirit storm" draagt?
[complottheoriedenk modus uit]

//EDIT: Ziet al vele Dev Team leden gewoon weer lekker twitteren... Complottheorie denken was al nooit m'n sterkste kant...

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anahari (Bericht 445420)
Ik denk van niet helaas.. hij heeft naar eigen zeggen zijn privacy instellingen gewijzigd, zodat niet iedereen meer zijn tweets ziet!

"@robchapman d'y'know if toggling the privacy setting removes all your followers? :p about 12 hours ago via web in reply to robchapman"

Staat toch niet dat hij ze verwijderd heeft? :rolleyes:

anahari 02-05-10 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shadowman49 (Bericht 445425)
Spirit Jailbreak Tool For iPhone OS 3.1.3 and OS 3.2 Delayed | Jaxov
Hmm Hier Staat Dat het Aankomende vrijdag komt =/ :eek:

beter lezen, hij heeft zijn vorige tweet verwijderd waarin stond dat hij toen komende vrijdag (30april dus) zou releasen.

Eerlijk gezegd heb ik genoeg van het wachten, en als ik erover nadenk heb je niet zo veel aan een JB. Ja gratis TomTom nou nou.. En je Iphone wordt er langzaam door!

shadowman49 02-05-10 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anahari (Bericht 445432)
beter lezen, hij heeft zijn vorige tweet verwijderd waarin stond dat hij toen komende vrijdag (30april dus) zou releasen.

Eerlijk gezegd heb ik genoeg van het wachten, en als ik erover nadenk heb je niet zo veel aan een JB. Ja gratis TomTom nou nou.. En je Iphone wordt er langzaam door!

Ups Te snel gelezen Srry Mijn Fout :P :d

denman80 02-05-10 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anahari (Bericht 445432)
beter lezen, hij heeft zijn vorige tweet verwijderd waarin stond dat hij toen komende vrijdag (30april dus) zou releasen.

Eerlijk gezegd heb ik genoeg van het wachten, en als ik erover nadenk heb je niet zo veel aan een JB. Ja gratis TomTom nou nou.. En je Iphone wordt er langzaam door!

volgensmij heeft hij daar een punt.
Toch zitten er leuke xtraatjes bij maar geen noodzakelijke.

Geduldig wachten en nergens van uit gaan is het beste.

Scooter 02-05-10 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anahari (Bericht 445432)
beter lezen, hij heeft zijn vorige tweet verwijderd waarin stond dat hij toen komende vrijdag (30april dus) zou releasen.

Eerlijk gezegd heb ik genoeg van het wachten, en als ik erover nadenk heb je niet zo veel aan een JB. Ja gratis TomTom nou nou.. En je Iphone wordt er langzaam door!

JB heeft voor mij toch een meerwaarde hoor zoals Bitesms,sbsettings , live weather en ga zo maar door

ThomasdB 02-05-10 21:12

Zonde dat er geen unlock bij zit. Daar gaat het mij immers voornamelijk om.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.