iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Vrijdag release Spirit?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58553-vrijdag-release-spirit.html)

xKocer 30-04-10 09:38

Er is nog geen nieuwe release datum gegeven toch?

GuidoBman 30-04-10 10:51

Jongens niet zo zeuren die paar dagen vallen in het niets bij al die maanden

lopac42 30-04-10 10:52

wat een *** verhaal van die comix of comex vogel ze beginnen aardig ongeloofwaardig over te komen

HetisAlex 30-04-10 11:50

pff, dacht het al wel weer. Eerst iedereen doen geloven en dan afblazen. :rolleyes:

anahari 30-04-10 12:00

Kan ook door druk vanuit Apple zijn, gwn beetje geld geven en contractje laten ondertekenen zodat ze het niet publiceren.. !
Immers Apple heeft er alle belang bij dat er op dit moment geen JB's worden gedaan, anders zouden er meer mensen illegale software installeren waardoor in eerste plaats Apple veel geld misloopt en op de tweede plaats de leveranciers het ook niet zien zitten. Zeker nu ze willen komen met iAd

Bomans 30-04-10 13:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anahari (Bericht 444645)
Kan ook door druk vanuit Apple zijn, gwn beetje geld geven en contractje laten ondertekenen zodat ze het niet publiceren.. !

Dat geloof je toch zelf niet.

anahari 30-04-10 13:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 444661)
Dat geloof je toch zelf niet.

waarom niet? Is de normaalste zaak in het amerikaanse, en trouwens ook nederlandse bedrijfsleven..

xKocer 30-04-10 14:07

Dat is bullshit! Apple zal zichzelf nooit tot zo een laag positie verlagen ;]

denman80 30-04-10 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 444274)
Vergeet niet dat updaten naar iTunes 9.1.1 niet verstandig is/was ivm deze jailbreak ...

Met dank aan mijn vrouw heb ik dus wel de nieuwe 9.1.1

Kan ik dat nog veranderen?

Cyrus The Virus 30-04-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door denman80 (Bericht 444701)
Met dank aan mijn vrouw heb ik dus wel de nieuwe 9.1.1

Kan ik dat nog veranderen?

Ja, je vrouw een beuk geven :D, nee zonder gekheid, er zijn genoeg sites die nog de öude"versie van itunes aanbieden, gewoon effekes goegelen.

Yzord 30-04-10 17:09

Old Version Downloads - OldApps.com

denman80 30-04-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrus The Virus (Bericht 444734)
Ja, je vrouw een beuk geven :D, nee zonder gekheid, er zijn genoeg sites die nog de öude"versie van itunes aanbieden, gewoon effekes goegelen.

bedankt voor de tip. Ze is zo bewusteloos dat ik er geen kind meer aan heb .

Ik zag trouwens dat het 9.0.17 is

krieltje12 30-04-10 19:10

Kan ik hiermee mijn tel wel overzetten naar 3.1.3, omdat ik soms via t-mobile (met volledig bereik) niet op internet kan. Het helpt wel om de netwerkinstellingen te herstellen, maar dan ben ik mijn verbinding met Wi-Fi thuis kwijt. Dit gebeurt om de haverklap.
Nu werd mij bij navraag gezegd dat het met de bovenstaande firmware beter zou gaan. Dat wilde ik niet, omdat ik mijn jb niet kwijt wil.
Vandaag mijn vraag, is dit ook een jb voor 3.1.3?? Ik hoef geen unlock, want het is een tmobile foon.

xxx,
Rilana

kroezeder 30-04-10 19:15

ach maak je niet druk ik heb ook en 911 door mijn vrouw ze werkt hard dus niet slaan zou ik zeggen

Kremer1313 30-04-10 19:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krieltje12 (Bericht 444764)
Kan ik hiermee mijn tel wel overzetten naar 3.1.3, omdat ik soms via t-mobile (met volledig bereik) niet op internet kan. Het helpt wel om de netwerkinstellingen te herstellen, maar dan ben ik mijn verbinding met Wi-Fi thuis kwijt. Dit gebeurt om de haverklap.
Nu werd mij bij navraag gezegd dat het met de bovenstaande firmware beter zou gaan. Dat wilde ik niet, omdat ik mijn jb niet kwijt wil.
Vandaag mijn vraag, is dit ook een jb voor 3.1.3?? Ik hoef geen unlock, want het is een tmobile foon.

xxx,
Rilana

Ik zou even wachten tot ie er echt is. Maar daarna kun je hem updaten naar 3.1.3. Deze is ook voor 3.1.3. Ik wacht al 2.5 maand.:( Nog een paar daagjes).

xxx

scantraxrootz 30-04-10 20:46

Mijn iphone 3Gs is nog niet geactiveerd omdat hij een simlock heeft van mobistar dus dan zou deze jailbreak niet werken? Dat staat tenminste in een paar posts hier. Ik weet het niet meer door de vele verschillende verhalen dus het word gewoon afwachten denk ik en dan zien of het werkt..

Yzord 30-04-10 20:47

MObistar is toch Belgie? Die dingen zijn toch simlockvrij omdat koppelverkoop niet mag in Belgie?

scantraxrootz 30-04-10 21:10

Als ik hem restore in itunes moet ik een geldige simcard in de iphone doen. De vodafone simcard is niet geldig dus ik kan hem nu niet activeren. Ik kom nu niet verder dan het itunes logo en de stekker en emergency call.. Maar hier en daar staat dat de jailbreak alleen werkt op een geactiveerde iphone.. Ik weet dus ook niet of hij nou wel of niet werkt bij mij.

thespikie 30-04-10 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scantraxrootz (Bericht 444815)
Als ik hem restore in itunes moet ik een geldige simcard in de iphone doen. De vodafone simcard is niet geldig dus ik kan hem nu niet activeren. Ik kom nu niet verder dan het itunes logo en de stekker en emergency call.. Maar hier en daar staat dat de jailbreak alleen werkt op een geactiveerde iphone.. Ik weet dus ook niet of hij nou wel of niet werkt bij mij.

Probeer eens een sim-kaart zonder pincode. Zou moeten werken anders even een Mobistar sim-kaartje zoeken.

xKocer 30-04-10 21:41

Wijken we niet teveel af van het onderwerp?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.