iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Vrijdag release Spirit?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58553-vrijdag-release-spirit.html)

Kremer1313 29-04-10 08:42

Vrijdag release Spirit??
 
Dames en heren, Het ziet er goed uit. Helaas is mijn telefoon nu net bij Solid-Vision voor stof onder het scherm. Read and weap (of joy) ;)





Here is good news for iPhone, iPod Touch & iPad users, The Spirit Userland jailbreak for iPhone 3.1.3 OS will be released on coming Friday i.e 30th April when iPad 3G will start shipping. It is important to note that Spirit jailbreak is untethered jailbreak capable of jailbreaking all iDevices running iPhone 3.1.3 & iPad 3.2.
The news comes from the Comex tweet creator of Spirit Jailbreak,
http://www.blogsdna.com/wp-content/u...ator-Comex.jpg
However Spirit jailbreak won’t work out of browser and can’t unlock iPhone for that you might need to wait for next iPhone release at WWDC 2010. Spirit Jailbreak can jailbreak almost all the iDevices – MC/non-MC, new bootrom/old bootrom on iPhone 2G/3G/3GS, iPod touch 1G/2G/3G and iPad/iPad 3G.
You may want to read our iPhone OS 4.0 Jailbreak analysis and if you don’t know iPhone Dev Team and GeoHot (limera1n) both have working exploit to jailbreak/unlock iPhone OS 4.0.
Via Redmond Pie

gunner2003 29-04-10 09:24

Hmm jammer dat er geen Unlock is. Heb vorige week een iphone 3gs ontvangen maar kan hem pas in Augustus gebruiken omdat mijn Hi abbo moet overgaan op t-mobile.

Giovannismit 29-04-10 09:49

Dit is zeker chill nieuws, mijn iphone 3gs is simlock vrij omdat ik dit via de officiele manier heb gedaan (via T mobile) Tevens word ik wel dol dat ik me toestel niet normaal kon jailbreaken maar dat word opgelost dus als ik dit lees :)

SUPER maar nu nog afwachten of het ook echt komt

marcoryn 29-04-10 10:31

FRIDAY 30th of April 2010 IS THE OFFICIAL RELEASE DATE

What we know so far:

-It will be released this Friday!

-appears it maybe a program and not a userland jailbreak like everyone was thinking.

Latest tweet from comex:

"Spirit doesn't work out of a browser, and has nothing to do with pwn2own. Works on latest firmware, all devices. Please RT!"

- It runs on Windows and Mac. There is no carrier unlock.

-Possible name "Spirit" (Nearly certain)

-Working untethered jailbreak for iPhone OS 3.1.3 (all devices and bootroms)

-Working untethered jailbreak for iPad Wi-Fi + 3G version

-Tweets by @MuscleNerd hinting on the release:

"Nope you didn't miss anything, but Spirit JB by @comex is on the horizon"

"The first public jailbreak for iPad will be the upcoming "Spirit" by @comex"

-Posted by P0sixninja: (i recommend reading the full article HERE

Leonk 29-04-10 10:32

dit zou erg welkom zijn op mijn toch al simlockvrije iphone (af fabriek)

dtsjunk 29-04-10 10:36

Idem

hoop dat het een beetje lekker kan op een Ipad ;)

xKocer 29-04-10 10:38

Dit maakt me dag helemaal goed!

marcoryn 29-04-10 10:41

Een iPad jailbreak is natuurlijk wel helemaal top!! Ben benieuwd of bijv. sbsettings compatible is.

Bomans 29-04-10 10:50

Vergeet niet dat updaten naar iTunes 9.1.1 niet verstandig is/was ivm deze jailbreak ...

Elvan 29-04-10 10:50

Spirit doesn't work out of a browser wat betekend deze zin?


En nog 1 dagje slapen:))

eentje 29-04-10 11:08

nog 1 dagje slapen:P morgen koninggedag :P en straks nacht.
mensen morgen vroeg brak en smiddags met de eventuele kinders op stap :P

Blaster 29-04-10 11:28

betekend dit nu dat als we morge dees programma hebben , dat we eindelijk de 3.1.3 kunnen Unlocken en Jailbreaken ?

En dat het vanaf nu untethered jailbreak is ? :)

Bomans 29-04-10 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 444286)
betekend dit nu dat als we morge dees programma hebben , dat we eindelijk de 3.1.3 kunnen Unlocken en Jailbreaken ?

En dat het vanaf nu untethered jailbreak is ? :)

Over een unlock is niets gezegd, dit is enkel een jailbreak.

Blaster 29-04-10 11:31

hmmm , wnr gaat die unlock eens uitkomen dan voor de 3.1.3 , we zijn al meer dan 6 maanden aan het wachten :D

Giovannismit 29-04-10 11:37

koop je unlock gewoon via tmobile, dan hoef je ook niet meer te wachten en heb je dat gezeur ook nooooooit meer, plus dat je iphone +- 30 % meer waard is, eigenlijk alleen maar + punten al vraag je het aan mij :)

xup 29-04-10 11:38

kan iemand uitleggen wat ze bedoelen met "Spirit doesn't work out of a browser"?

Elvan 29-04-10 11:42

Spirit doesn't work out of a browser

weet ik nog steeds niet wat zin nu betekend.

Als ik zo lees betekend het dan het bestand(jb) via een Side moet dwl. Dat het dus niet via de telefoon gaat?

Blaster 29-04-10 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giovannismit (Bericht 444290)
koop je unlock gewoon via tmobile, dan hoef je ook niet meer te wachten en heb je dat gezeur ook nooooooit meer, plus dat je iphone +- 30 % meer waard is, eigenlijk alleen maar + punten al vraag je het aan mij :)

Hoeveel kost zo een unlock dan ?
Ik ben van Belgie btw :)

Tim14ww 29-04-10 11:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giovannismit (Bericht 444290)
koop je unlock gewoon via tmobile, dan hoef je ook niet meer te wachten en heb je dat gezeur ook nooooooit meer, plus dat je iphone +- 30 % meer waard is, eigenlijk alleen maar + punten al vraag je het aan mij :)

Ik heb mn iphone meer als een jaar, dan is dat gratis toch? En hoe doe je dat dan?

xKocer 29-04-10 11:52

Nog steeds geen antwoord op de vraag: Spirit doesn't work out of a browser?

Help ons uit de brand :P


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:10.