iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Vrijdag release Spirit?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58553-vrijdag-release-spirit.html)

Kremer1313 29-04-10 12:03

waarschijnlijk dat je met je telefoon naar een webpage moet gaan en dat ie dan automatisch gejailbreaked word??

xKocer 29-04-10 12:08

Aan 'Waarschijnlijk' hebben we niet zoveel aan.

Iemand met een concreet antwoord?

shrekkie19 29-04-10 12:16

Als het via de browser moet dan hebben de mensen die hun niet geactiveerde(locked) iPhone hier dus niks aan...

Cyrus The Virus 29-04-10 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 444301)
Nog steeds geen antwoord op de vraag: Spirit doesn't work out of a browser?

Help ons uit de brand :P

Dit betekend dat Spirit niet via een webpagina zal werken maar het zal waarschijnlijk een progje zijn wat je gewoon via de pc draait.

xKocer 29-04-10 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrus The Virus (Bericht 444312)
Dit betekend dat Spirit niet via een webpagina zal werken maar het zal waarschijnlijk een progje zijn wat je gewoon via de pc draait.

Dus een soortgelijk programma als blackra1n? of bedoel je iets anders?

Bomans 29-04-10 12:43

Als we nu allemaal nog wat van het mooie weer genieten en rustig afwachten tot morgen dan zal alles wel duidelijk worden.

barakali 29-04-10 13:08

Yes eindelijk. Het is jammer dat de unlock nog uitgesteld wordt, maar ja ik moet nog 2 maanden wachten tot ik mijn t-mobile abbonnement kan gebruiken. Het schiet al op. Ik ben al blij dat ik nu dadelijk mijn iphone weer kan jailbreaken. Ben alleen benieuwd of spirit ook met Cydia werkt. We wachten met spanning af tot morgen en genieten nu lekker van het mooie weer:d

Kremer1313 29-04-10 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shrekkie19 (Bericht 444305)
Als het via de browser moet dan hebben de mensen die hun niet geactiveerde(locked) iPhone hier dus niks aan...

Of even de simkaart van een vriend erin doen. Activeren, dan jailbreken. :D

Kremer1313 29-04-10 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrus The Virus (Bericht 444312)
Dit betekend dat Spirit niet via een webpagina zal werken maar het zal waarschijnlijk een progje zijn wat je gewoon via de pc draait.

Citaat:

Nog steeds geen antwoord op de vraag: Spirit doesn't work out of a browser?

vrij vertaald: Spirit werkt niet buiten een browser. Maw Spirit werkt alleen in een browser.

Bomans 29-04-10 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barakali (Bericht 444326)
... Ben alleen benieuwd of spirit ook met Cydia werkt. ...

Euh, het is de bedoeling dat cydia geïnstalleerd zal worden met behulp van spirit. Dat is de hele bedoeling van jailbreaken.

Leonk 29-04-10 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blaster (Bericht 444294)
Hoeveel kost zo een unlock dan ?
Ik ben van Belgie btw :)


dat is wel heel bijzonder een belg met een simlock op zijn iphone.

Als je de iphone in Belgie hebt gekocht (of met abo) dan zou die simlock vrij moeten zijn.

lopac42 29-04-10 13:26

Spirit
 
Gaan we weer :mad:

http://www.ihackintosh.com/2010/04/s...k-coming-soon/

Remember the “Spiritjailbreak we had mentioned a couple of times [check here] [check here] ago? Well, as predicted, release of spirit is just around the corner. Earlier today Comex replied a question regarding “spirit jailbreak release date” answering “Friday” check screenshot #1 below. Needles to mention, Spirit is an all in one jailbreak solution for iPhone 2G / 3G / 3GS, iPad Wi-Fi / iPad 3G, and iPod Touch 1G / 2G / 3G.
http://www.ihackintosh.com/wp-conten...omex_thumb.png
We talked with chpwn over IRC regarding this friday release fiasco, and he replied release date isn’t confirmed yet but he is working on it and we should prepare for a release anytime.
http://www.ihackintosh.com/wp-conten...rit1_thumb.png

Leonk 29-04-10 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kremer1313 (Bericht 444337)
vrij vertaald: Spirit werkt niet buiten een browser. Maw Spirit werkt alleen in een browser.

vrij vertaald is het :

werkt niet vanuit een browser

Spirit is volgens mij een tooltje wat je download en dan draait.

barakali 29-04-10 13:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 444338)
Euh, het is de bedoeling dat cydia geïnstalleerd zal worden met behulp van spirit. Dat is de hele bedoeling van jailbreaken.

Ja dat klopt. En met blackrain wordt dat ook gedaan. Maar had ergens op een engelse forum gelezen, dat het nog niet zeker cq bekend was of dat ook gebeurde. Ik vond het ook vreemd om te horen maar ja, je weet maar nooit. Ik kan me eerlijk gezegd niets bij voorstellen hoe je via de browser de iphone kunt jailbreaken en dat er ook nog een programma geinstalleerd wordt. Dat het via een programma gaat op je computer oke, maar via safari? Op dat gebied ben ik een leek.

Bomans 29-04-10 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barakali (Bericht 444346)
Ja dat klopt. En met blackrain wordt dat ook gedaan. Maar had ergens op een engelse forum gelezen, dat het nog niet zeker cq bekend was of dat ook gebeurde. Ik vond het ook vreemd om te horen maar ja, je weet maar nooit. Ik kan me eerlijk gezegd niets bij voorstellen hoe je via de browser de iphone kunt jailbreaken en dat er ook nog een programma geinstalleerd wordt. Dat het via een programma gaat op je computer oke, maar via safari? Op dat gebied ben ik een leek.

Bij firmware 1.x kon dat ook via een website (good old days ...).

Kremer1313 29-04-10 13:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 444342)
vrij vertaald is het :

werkt niet vanuit een browser

Spirit is volgens mij een tooltje wat je download en dan draait.

Kun je engels of niet. Spirit doesn't work out of a browser?

Werkt "niet""buiten"een browser.:eek::eek::eek::eek:

xKocer 29-04-10 14:03

Pff, Dus als ik het goed lees is vrijdag niet de release datum. Waarom zet die #$&$&$ dan dat die vrijdag gaat releasen!

memo06 29-04-10 14:06

zal de nieuwe jailbreak ook werken op 4.0 beta?

barakali 29-04-10 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 444354)
Pff, Dus als ik het goed lees is vrijdag niet de release datum. Waarom zet die #$&$&$ dan dat die vrijdag gaat releasen!

Waar haal je dat nu weer vandaan. Als je nu de twitter van comex in de gaten houd/hield dan kon je er uit opmaken dat hij zegt dat spirit vrijdag(morgen dus) releasd.

Bomans 29-04-10 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door barakali (Bericht 444357)
Waar haal je dat nu weer vandaan.

Post #32 blablabla


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.