iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   Vrijdag release Spirit?? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/58553-vrijdag-release-spirit.html)

herojohan 29-04-10 14:26

Dus de nieuwe jailbreak gaat morgen komen? Hij zei op zijn twitter eind deze maan dusja..

xKocer 29-04-10 14:33

Dat weten we niet. Tis elke keer wat anders.

herojohan 29-04-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xKocer (Bericht 444363)
Dat weten we niet. Tis elke keer wat anders.

Ik heb zelf nog nooit een jb gehad maar is die Die gene die spirit released wel trusted?

marcoryn 29-04-10 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herojohan (Bericht 444370)
Ik heb zelf nog nooit een jb gehad maar is die Die gene die spirit released wel trusted?

Ja, Die gene kan je wel trusten!!

barakali 29-04-10 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door herojohan (Bericht 444370)
Ik heb zelf nog nooit een jb gehad maar is die Die gene die spirit released wel trusted?

Ik neem het aan van wel. Als ik zie dat geohot er achter staat, zal het wel goed komen.

herojohan 29-04-10 15:03

Dan nu hopen dat hij "dat stukje" van vrijdag ook na komt.

HetisAlex 29-04-10 15:10

Indeed.. Ik zeg gewoon afwachten en niet gaan hopen(oke misschien stiekem een beetje) dat hij morgen komt. Afwachten maar!!

Leonk 29-04-10 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kremer1313 (Bericht 444352)
Kun je engels of niet. Spirit doesn't work out of a browser?

Werkt "niet""buiten"een browser.:eek::eek::eek::eek:

rustig maar.

ik had google translate gebruikt vandaar.

Vertaling van het Engels in het Nederlandshttp://www.google.nl/images/cleardot.gif

Geest werkt niet vanuit een browser


back on topic maar weer.

Kremer1313 29-04-10 15:31

LOL:d Nog een nachtje slapen en dan weten we het.

remco.ot 29-04-10 15:36

ben benieuwd hierna na het thunderstorm debakel van vorige week hoop ik nergens meer op.

Leonk 29-04-10 15:47

Vind Spirit iets betrouwbaarder dan Thunderst0rm maar we merken het morgen wel.

Yor1 29-04-10 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Giovannismit (Bericht 444249)
Dit is zeker chill nieuws, mijn iphone 3gs is simlock vrij omdat ik dit via de officiele manier heb gedaan (via T mobile) Tevens word ik wel dol dat ik me toestel niet normaal kon jailbreaken maar dat word opgelost dus als ik dit lees :)

SUPER maar nu nog afwachten of het ook echt komt

Hoe heb je dit voor elkaar gekregen bij T-mobile dan? Dit kan toch pas na 1 jaar tijdens je iPhone/relax abbo dacht ik?
Hier zit namelijk iemand erg te wachten op een jailbreak met unlock, anders moet ik ook nog een maand wachten!

Leonk 29-04-10 16:14

volgens mij kan je direct bij het afsluiten bij t mobile al unlocken als je maar betaald

Yor1 29-04-10 16:18

Iets van een bedrag zou handig zijn? Had gister namelijk een T-mobile dame aan de lijn die kon je alles wel wijs maken.. Viel vast wel wat te regelen, die krijg ik natuurlijk nu nooit meer aan de lijn dezelfde persoon!

Leonk 29-04-10 16:21

ik hoor hier steeds 120,-

anders gebruik eens de zoekfunctie hier die werkt echt goed.

iPhone 3G simlock verwijderen bij T-Mobile kost 0 tot 120 euro - iPhone - iPhoneclub.nl

tgstk2 29-04-10 17:16

yahoooo een jailbreak dan kan ik EINDELIJK winterboard eens proberen :D yahoooooooooooo

en wat is dan de site van Spirit? of gaat dat ook middels een blog?

tgstk2 29-04-10 17:48

ik neem aan dat hier ook wel een linkje zal staan of iig tig topics of hij er wel / niet is en wel/ niet doet

Yzord 29-04-10 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tgstk2 (Bericht 444425)
yahoooo een jailbreak dan kan ik EINDELIJK winterboard eens proberen en de nieuwgroepen leegplunderen :D yahoooooooooooo

Sorry hoor, maar als dat jouw bedoeling achter een jailbreak is :rolleyes:

Ik vind het in de iphone scene zo triest dat men appjes van 79 eurocent (!) gratis wilt downloaden. Die mensen werken er uren cq dagen aan, maar men vind het belangrijker om meer bier te drinken tijdens het uitgaan dan 79 eurocent te "doneren" aan deze appmakers.

Het is mijn 2 cent hierover en is niet persoonlijk bedoelt. Zin 1 wel ;)

Yzord 29-04-10 18:03

Ik heb inderdaad netjes 100 euro betaald voor tomtom en voor navigon ja. En hoezo zit ik bij die scene? Het is precies wat je zegt ja, gelul eerste klas. Ik gebruik een JB voor SBSettings en Terminal, niet om bij al die wannabee "ík wil alles gratis hebben" scene te horen. En degene die deze JB's uitbrengen hebben ook niet de intentie dat iedereen maar gratis apps gaat zitten downloaden. Hun intentie is dat je de vrijheid hebt over je eigen telefoon, niet om bij een bepaalde scene te zitten die app developers erbij naaien.

Je redenatie "ik heb al genoeg applicaties gekocht" is er ook eentje waarvan ik flink mijn wenkbrauwen van optrek.

vuurvreter 29-04-10 18:32

Ik ben benieuwd, eindelijk eens de kans om iets nieuws te proberen :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:48.