UMBRELLA discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, zoals jullie waarschijnlijk al vast weten zal de jailbreak niet meer zo lang op zich laten wachten. Maar ik heb gelezen voordat we ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UMBRELLA
Beste leden,
zoals jullie waarschijnlijk al vast weten zal de jailbreak niet meer zo lang op zich laten wachten. Maar ik heb gelezen voordat we de jailbreak doen we best onze blob gegevens?? saven via umbrella... Is er iemand die er meer over weet en het kort maar krachtig kan uitleggen wat we EXACT moeten doen en hoe we het moeten doen? cheers |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb begrepen dat het het beste is om itunes 8.2 te gebruiken.
Ik heb echter een Ipad en die is pas compatible met itunes 9.1,is dit een groot probleem of kan ik ook gewoon 8.2 gebruiken? |
|
||||
|
||||
Itunes heb je niet echt nodig geloof ik voor je shsh, maar dat weet ik niet 100% zeker. 9.1 is geen probleem voor een eventuele JB.
|
|
||||
|
||||
ITunes moet alleen maar geïnstalleerd zijn. Heb gisteren ook mijn ECID en SHSH van mij iPad zeker gesteld terwijl iTunes 9.1.1 geïnstalleerd was.
|
|||
|
|||
Ik had ergens gelezen dat itunes 8.2 gebruikt moest worden omdat er na deze versies misschien eventuele exploits gedicht zouden kunnen zijn.
Ipad support voor itunes komt echter pas met latere versies. Zou 9.1 problemen kunnen geven met de aankomende spririt jailbreak? |
|
||||
|
||||
Nee...............
|
|
|||
|
|||
zoals scorpio ook al zegt itunes hoeft alleen maar geinstalleerd te zijn.
umbrella werkt prima verder heb vanmorgen mijn gegevens bewaard van mijn iphone op 3.1.3 voor het geval het nodig mocht zijn in de toekomst. |
|
|||
|
|||
ik krijg melding dat het niet kan met mijn toestel/versie
|
|||
|
|||
kan als het goed alleen maar de SHSH blob opslaan van de op dat moment door apple gesignde firmware , dus voor de iPad is dat 3.2 en voor de iPhone 3gs 3.1.3
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Tiny Umbrella probleem?? | Ximon | Jailbreak | 15 | 22-03-11 23:47 |
iPad: Tiny Umbrella | stef007 | Jailbreak | 1 | 10-12-10 14:36 |
iPhone: Tiny Umbrella en ik | Pino | Jailbreak | 13 | 14-10-10 00:42 |
iPhone: tiny umbrella | robje64 | Jailbreak | 5 | 09-10-10 21:54 |
umbrella | deschilder | Jailbreak apps en thema's | 2 | 03-08-10 22:46 |
|
|