Cydia stuk, repareren gaat toch wat lastiger dan gedacht discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Mensen! Ik heb een "klein" probleempje. Ik heb met Blackra1n mijn Iphone gejailbreaked, al een tijd terug, maar sinds kort wil Cydia niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia stuk, repareren gaat toch wat lastiger dan gedacht
Hoi Mensen! Ik heb een "klein" probleempje. Ik heb met Blackra1n mijn Iphone gejailbreaked, al een tijd terug, maar sinds kort wil Cydia niet meer werken.
Nou heb ik daar de fix al voor gevonden dus daar zit het probleem ook niet persé. Alleen om het op te lossen heb ik Cydia nodig, erg nuttig of niet soms? Ik zal het uitleggen: Ik krijg een error in Cydia waardoor het programma zo goed als nutteloos is geworden, de oplossing is dat ik wat files delete: en hiervoor heb ik "Diskaid" gedownload. Alleen Diskaid laat mij niet in de root file kijken omdat mijn Iphone niet gejailbreaked zou zijn. De oplossing die zij aandragen is het downloaden van: afc2add. Leuk: MAAAR het probleem is dat deze in Cydia te verkrijgen is. Dus ik zit hier een beetje met een catch 22. Ik heb Cydia werkend nodig om een programma te kunnen gebruiken die ervoor moet zorgen dat Cydia weer werkend wordt. What can I do? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Update even naar firmware 3.1.3 met een customfirmware.
|
|
|||
|
|||
kan je niet winscp gebruiken?
en als je het niet erg vind om the updaten dan zoals wds001 zegt gewoon 3.1.3 customfirmware gebruiken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplader stuk, wat nu? | neoghost | iPhone algemeen | 3 | 05-08-08 13:12 |
De iPhone komt wellicht sneller naar Nederland dan gedacht... | Martijn Snels | Archief | 14 | 15-01-08 18:27 |
|
|