Oplader stuk, wat nu? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik deed de oplader van mijn iPhone 3G 8GB in het stopcontact en hoorde een minuut later POF! Lader is doorgebrand...heeft iemand dit ook al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplader stuk, wat nu?
Ik deed de oplader van mijn iPhone 3G 8GB in het stopcontact en hoorde een minuut later POF! Lader is doorgebrand...heeft iemand dit ook al gehad? Hoort eigenlijk niet te gebeuren he?
Wat moet ik nu doen? Hoe gaat dit in zijn werk? Moet ik terug naar t-mobile en zij regelen het verder? Groeten! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een geluk dat je iPhone er niet instak! Of wel?
beste is hem terugbrengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt denk ik, die regelen het wel verder. |
|
||||
|
||||
je kan T-mobile ook eerst even bellen. Dan zullen ze vast wel laten weten wat je moet doen.
Lijkt me dat dit gewoon onder garantie valt.
|
|||
|
|||
mn iphone zat er wel in maar daar is niets mis mee, ik heb hem al getest met een andere iphonelader en die werkt perfect, dus het is puur de lader die stuk is
Ik ga vandaag nog wel even naar T-Mobile. |
Labels |
defect, doorgebrand, lader |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Cydia stuk, repareren gaat toch wat lastiger dan gedacht | F16Driver | Jailbreak | 2 | 01-05-10 20:24 |
Oplader is UK? | DaMeastro | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 12:14 |
Oplader in iPhone stuk | Semmm | iPhone algemeen | 5 | 03-10-08 21:03 |
Fm tranfmitter/oplader | cougar | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 30-01-08 16:51 |
Oplader US | Tqam | iPhone algemeen | 3 | 12-01-08 17:20 |
|
|