Oplader is UK? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ben sinds twee weken in het bezig van een iPhone 3GS 16gb icm vodafone. Het vreemde is dat ik een UK oplader erbij heb, die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oplader is UK?
Ben sinds twee weken in het bezig van een iPhone 3GS 16gb icm vodafone.
Het vreemde is dat ik een UK oplader erbij heb, die dus niet bij mij in het stopcontact past! Is dat bij alle iphones zo, lijkt me niet? Heb het forum ook al even na gezocht maar kon niks vinden. Laad em nu tijdelijk even op met een oplader van mn oude HTC die toevallig ook usb aansluiting heeft. Iemand die dit ook heeft? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee dit is echt niet de bedoeling.
Gewoon in de winkel gehaald? Ik zou gelijk terug gaan!
|
|||
|
|||
Direct weer terug brengen vanwaar je hem gekocht hebt
|
|
||||
|
||||
of op vakantie naar het UK ;-)
je kan op de markt (in Rotterdam in ieder geval wel) ook van die verloopstrekkers kopen van €2,50 waar ook UK-stekkers in passen. Maar de HTC-lader is gewoon een goede oplossing als het werkt! Sommige goedkope USB-laders werken niet op iphones (of andere smartphones zoals Blackberry en HTC) omdat een extra stroompje nodig is op bepaalde connectoren die goedkope USB-laders niet afgeven. Maar zo'n HTC-lader doet dat waarschijnlijk wel gewoon. |
|
||||
|
||||
Heb je hem uit de winkel of internet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kunt voor een paar euro ook een Nederlandse duckhead kopen, is het probleem ook opgelost.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat DaMaestro zo'n nieuwe driehoekige UK-lader heeft, Apple is voor de iPhone afgestapt van de lader met opzetstukken. Dus dat werkt niet meer.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar wil eigenlijk zo'n omvormer halen van US-> EU aansluiting.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplader op batterijen? | discoverrr | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 21-02-11 16:47 |
Verlengkabel oplader | alexander1 | Koopinformatie Nederland | 9 | 03-12-10 00:05 |
Amerikaanse oplader | rensiejjj | iPad algemeen | 3 | 10-08-10 17:01 |
Fm tranfmitter/oplader | cougar | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 30-01-08 16:51 |
Oplader US | Tqam | iPhone algemeen | 3 | 12-01-08 17:20 |
|
|