//

Netwerkselectie: aanbieder verwijderen

Netwerkselectie: aanbieder verwijderen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Probleem: Heb in Nederland een iPhone gekocht met T-mobile abonnement. Omdat ik in België woon en in Nederland werk heb ik onder Instellingen/Netwerkselectie, Aanbieders ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-10, 15:02
Apple99 Apple99 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Lightbulb Netwerkselectie: aanbieder verwijderen

Hey,

Probleem:
Heb in Nederland een iPhone gekocht met T-mobile abonnement. Omdat ik in België woon en in Nederland werk heb ik onder Instellingen/Netwerkselectie, Aanbieders op Automatisch gezet. Het probleem ontstaat als ik in België zit. Uit de lijst met aanbieders wordt de eerste aanbieder geselecteerd. Echter deze geeft mij regelmatig slecht ontvangst (wegvallende verbinding). Nummer twee op de lijst werk voor mij wel goed. Wil ik die gebruiken dat moet ik dagelijks handmatig de instellingen wijzigen.

Vraag:
Ik zat aan het volgende te denken. Kan ik de lijst met aanbieders veranderen? Concreet: ik wil de eerste aanbieder (Mobistar) uit de lijst verwijderen zodat ik automatisch uitkom bij de volgende (BASE) die dan de eerste wordt. Kan dit? En zo ja hoe?

Groeten,
Ad
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-10, 15:33
stijnvw stijnvw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: België
Berichten: 79
Standaard

ik dacht dat een simkaart ook een voorkeur bevat van providers. T-mobile (en het vroeger orange) werken goed samen met alle orange group providers. Mobistar is daar ook lid van. Als iemand met een kpn kaart naar belgie gaat zal die 9 op de 10 Base als netwerk krijgen, omdat dit onderdeel is van kpn. Hetzelfde bij vodafone, hier zal proximus de grootste voorkeur krijgen, aangezien vodafone aandelen heeft bij proximus.
  #3  
Oud 24-01-10, 16:19
Apple99 Apple99 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Dus dan zou het wellicht mogelijk zijn om T-mobile het aantal aanbieders te laten veranderen op mijn simkaart.

Ik zal komende week eens met hun contact opnemen.

Bedankt voor de tip.
  #4  
Oud 24-01-10, 16:46
Tomtje Tomtje is offline
 
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Mol, Noord België
Berichten: 113
Standaard

T-mobile gaat dit niet voor jou veranderen hoor. Het zijn de algemene instellingen van hun, daar kan een gewone verkoper ook niets aan veranderen.

Ik denk dat er voor jou niks anders opzit dan handmatig wisselen.
  #5  
Oud 27-01-10, 13:13
Apple99 Apple99 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

Vandaag gebeld met T-mobile. Zij kunnen inderdaad niets aan de aanbiederslijst veranderen. Handmatig van aanbieder veranderen zou de enige optie zijn.

Heeft iemand anders nog een idee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Aanbieder signaalsterkte ikkeg Jailbreak 6 24-05-11 13:19
aanbieder update Guest-20191103144301 iPhone algemeen 0 20-10-10 21:32
Verkeerde aanbieder nielsie77 iPhone algemeen 4 23-06-10 11:42
Aanbieder Doq Odido (T-Mobile) 0 08-04-10 19:23
Netwerkselectie Picobella iPhone algemeen 0 06-09-08 22:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.