Verkeerde aanbieder discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een vraagje, mijn vriendin is zojuist terug uit Bonaire. Daar was de provider Digicel. Nu is ze weer terug in NL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verkeerde aanbieder
Hallo allemaal,
ik heb een vraagje, mijn vriendin is zojuist terug uit Bonaire. Daar was de provider Digicel. Nu is ze weer terug in NL maar Digicel blijft haar provider. De Iphone wil T-mobile niet "pakken". Iemand een idee hoe dit weer verandert kan worden? Via Itunes lukt het ook al niet. En kon nog wel eens een duur geintje worden met een buitenlandse provider. Groet Nielsie77 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hierdoor ben je wel je instellingen voor je netwerk kwijt,
instellingen > algemeen > stel opnieuw in> herstel alle instellingen. !!! niet wis alle inhoud en instellingen !!! |
|
|||
|
|||
Instellingen > aanbieder. Hier kun je normaal gesproken verschillende aanbieders vinden. Werkt dat niet ken je inderdaad de oplossing van hier boven proberen
|
|
|||
|
|||
Of hij is gesimlockt
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties en het is gelukt via iTunes. Die eerst verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, daarna nieuw update erover gedaan en nu is alles weer goed gelukkig. Heeft de nodige vloek en scheldwoorden gekost ;-).
Groet nielsie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Aanbieder signaalsterkte | ikkeg | Jailbreak | 6 | 24-05-11 13:19 |
Instellingen aanbieder automatisch | Mombakkes | iPhone algemeen | 2 | 22-11-10 10:30 |
aanbieder update | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 0 | 20-10-10 21:32 |
Aanbieder | Doq | Odido (T-Mobile) | 0 | 08-04-10 19:23 |
Netwerkselectie: aanbieder verwijderen | Apple99 | iPhone algemeen | 4 | 27-01-10 13:13 |
|
|