Instellingen aanbieder automatisch discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Het volgende probleem doet zich voor.... Heb geen ontvangst van mijn telecom aanbieder (T-Mobile) Geen service mogelijk.. Heb de mogelijkheid automatich geactiveerd, maar de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Instellingen aanbieder automatisch
Hallo
Het volgende probleem doet zich voor.... Heb geen ontvangst van mijn telecom aanbieder (T-Mobile) Geen service mogelijk.. Heb de mogelijkheid automatich geactiveerd, maar de iphone blijft zoeken naar de aanbieder (cursor blijft draaien) Kan alleen handmatig na een reset mijn aanbieder activeren, wat ik niet prefereer, omdat ik veel in het buitenland ben. Info: 3GS 32 MB 4.1 JB_ed Graag hoor ik, en alvast bedankt voor de reacties |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ALS je handmatig hebt gekozen, blijft de verbinding / bereik / dekking dan wel actief of valt die dan ook steeds weg?
Hebben andere telefoons ook een matig of slecht bereik met t-mobile op dezelfde plek? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vooreerst bedankt voor je reactie, ja dan blijft alles gewoon bij het oude. * Ter info, heb wel TTeurope geïnstalleerd, daarna is het eigenlijk begonnen zie jij daar een verband in? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Aanbieder instellingen updaten bij geunlockte Iphone | kingkoen2 | Unlock | 1 | 24-12-10 08:43 |
Aanbieder/provider instellen op Automatisch of Handmatig | PrittStift | iPhone algemeen | 0 | 18-08-10 18:59 |
iPhone 3GS: Aanbieder instellingen UPDATEN?? | Almo | Unlock | 3 | 13-08-10 22:50 |
Aanbieder foetsie in instellingen? Kan niet bellen | rickth64 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-08 13:57 |
aanbieder op automatisch zetten | Dani1 | Archief | 8 | 30-07-08 17:25 |
|
|