//

Verschillende problemen op Iphone 3G

Verschillende problemen op Iphone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Iphone 3G (in gebruik sinds kerst 2008) zijn op korte tijd enkele problemen verschenen. De problemen maken het moeilijk om hem nog dagelijks ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-11-10, 13:33
Deere Power Deere Power is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard Verschillende problemen op Iphone 3G

Op mijn Iphone 3G (in gebruik sinds kerst 2008) zijn op korte tijd enkele problemen verschenen. De problemen maken het moeilijk om hem nog dagelijks te gebruiken.

-Batterij is zeer snel leeg: In slaapstand kan hij de dag door, indien ik apps met internet verbinding gebruik gaat hij op minder dan een uur leeg (facebook, mail,...) Bij gsm gebruik ook enorm snel leeg.

-De klank bij gesprekken is enorm metaalachtig, ik spreek precies met robots...

-de sluimerknop werkt niet meer, de Iphone reageert er gewoon niet op.

-bij applicaties met plaatsbepaling (Waze, Touring Mobilis,...) gaat het batterijverbruik nog meer de hoogte in en wordt de Iphone zeer warm, soms kan je hem met moeite vastnemen...

-Bij opladen aan de bijgeleverd lader wordt hij ook warm, maar niet zo heet als met plaatsbepaling.

Dit alles is over een periode van twee à drie weken verschenen waardoor hij nu zeer moeilijk in gebruik is, zelfs gevaarlijk (hij wordt soms wel echt heet...)


Bovendien is dit een toestel dat ik bij een animatie van een leverancier gewonnen heb. De Mobistar winkel waar ik contact mee opnam zei dat Mobistar eerst moet bevestigen of dit wel een officieel toestel is.
Ik hang al drie dagen op verschillende tijdstippen bij de Mobistar klantendienst te wachten maar geraak er nooit door. Weet er iemand of er een andere manier bestaat om aan te tonen of dit toestel een officieel Belgisch toestel is? Ik kan niet meer bij die leverancier terecht voor een factuur aangezien die opgeslorpt is door een ander bedrijf...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verjaardagen verschillende keren op iphone MrSparco iTunes 9 02-09-10 18:41
Verschillende problemen met Cydia darkside Jailbreak apps en thema's 11 23-11-09 22:33
Verschillende problemen, vasthangen, usb probleem voetbalsterke__ iPhone algemeen 9 16-08-09 20:56
iPhone 3G en verschillende operators Y-Less iPhone algemeen 0 23-11-08 06:00
iPhone: verschillende schermen Fresh iPhone algemeen 6 18-02-08 23:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:52.