Verschillende problemen met Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net geprobeerd Cydia te updaten, maar tijdens de update bleef hij hangen in update scherm (met zo'n laadbalkje) - in het scherm stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschillende problemen met Cydia
Ik heb net geprobeerd Cydia te updaten, maar tijdens de update bleef hij hangen in update scherm (met zo'n laadbalkje) - in het scherm stond o.a. 'image not found' (erg kleine lettertjes die voortgang vd update aangeven).
Toen heb ik een Hard reset gedaan, maar hij blijft nu dus al 20 minuten hangen in het beginscherm met het wite Apple logo. Af en toe springt het beeld aan en uit, maar dan staat er weer meteen dat Apple logo. Ik heb 'm dus gejailbreakt met firmware 3.0 - kan iemand me helpen?? Thanks alvast. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cydia crashed na update
Gisteren waren er 2 updates beschikbaar in cydia voor BiteSMS en nog iets(ben de naam vergeten)
tijdens het updaten liep de installatie vast in cydia. ik heb de iphone opnieuw opgestart en nu kan ik cydia niet meer opstarten. zodra ik er op klik dan verdwijnt hij weer. is het mogelijk om blackrain weer te installeren zodat deze cydia opnieuw installeert? of moet ik hem volledig weer herstellen om cydia te kunnen gebruiken? |
|
|||
|
|||
wat ik altijd doe is, als ik meerdere updates heb, 1 voor 1 updaten en niet tegelijk.
als je weet wat voor update je gedaan hebt, kun je met behulp van openssh in je telefoon gaan en die update verwijderen. probeer dit is : https://files.dropbox.com/u/15373/iP...Cydia18Jul.pdf als je geen openssh geinstalleerd hebt wat je ook kan doen is naar de folder /var/lib/dpkg/updates/ gaan en daar alle genummerde bestandjes zoals 0001 weghalen . |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd en verplaatst naar Problemen met Installer/Cydia.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
probleem Cydia
"heb faq gelezen kon niet mijn probleem terug vinden ?:!?!,.,...
ik las op de voorpagina de nieuwe quickwidget source toegevoegd en TADAAA cydia ziet geen packages meer helemaal niks krijg nu bij de boot van cydia error database Encounterd a section with no package : header... plz help greetz ruben
---- Rubenhvt ---- Laatst gewijzigd door rubenhvt; 23-11-09 om 16:44. |
|
||||
|
||||
Kan je de source niet verwijderen uit cydia?
|
|
|||
|
|||
Ik heb een soortgelijke probleem met Cydia, alleen iets erger. Mijn iPhone was gecrashed (weet niet hoe, zette hem op standby en ging toen niet meer aan), en heb hem hersteld. Nu heb ik hem ook gejailbreaked en cydia erop gezet. De eerste keer heb ik BossPrefs, openSSH en nog een paar dingen erop gezet waar Cydia geen een keer vroeg "reboot device". Pas nadat ik extended preferences heb geïnstalleerd vroeg Cydia hierom en toen ging ie niet meer aan, alleen het Apple logotje kwam op het beeld en ging na een halve minuut weer uit.
Heb de iPhone weer hersteld en alles opnieuw gedaan, maar dit keer alleen openSSH geïnstalleerd, en toen ik BossPrefs geïnstalleerd had, stond er dit keer wel "reboot device", en je raad het al, hij crashte alweer. Weet iemand hoe ik dit nu kan oplossen zodat ik wel dingen kan installeren via Cydia, zónder dat mijn iPhone crashed??? (Het gaat hier om iPhone 3GS en Fw 3.1.2) |
|
||||
|
||||
Cyia is helemaal leeg bij de boot geeft hij de error en thats it alles is leeg,
heb nu via de faq wat gevonden dat ik moet doen via ssh (de source die ik dus heb toegevoegd wegalen) maar die staat niet in t lijstje van cydia.... |
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd en voor mensen met problemen misschien hieronder een oplossing
First of all, you need to understand that when you jailbreak your device, you decide to install Cydia and ICY and then Cydia fails, the only solution is to re-jailbreak your iDevice. No, you didn’t do nothing wrong. The jailbreaking tool that you used is causing this problem, and there is no fix for this. Identifying the problem A good idea is to identify the problem you experience. This can be easily done via MobileTerminal ( or via SSH ) , and sometimes this will also fix various issues you might have. 1. Load MobileTerminal and type:
Cydia crashing while loading
Sometimes you will get a bzip2 error which means that a particular repo is not functioning properly. What you can do is to remove the source , but sometimes you won’t be able to remove it, or the problem persists. In that case you can:
This is not a common issue, but it can happen. If Cydia is no longer visible on your SpringBoard after you installed a new package yo can:
This is the most drastic method and your last resort. There are actually two methods for reinstalling Cydia:
|
||||
|
||||
makkelijkste optie bij opnieuw jailbreaken vind ik: gewoon updaten raak je de rest niet kwijt. alleen je jailbreak.
|
||||
|
||||
bij opnieuw jailbreaken bedoel je???
ik heb t nu in een 5 min weten te fixe dus ... jailbreaken duurt wel ffuhtjes |
|
||||
|
||||
jaa ik herstel best vaak. Eigenlijk helemaal niet nodig maar ben meestal maar even kwijt met herstellen en jailbreaken, maar om daarna all me app's + muziek er weer op te doen duurt weer even.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met cydia | XfreeztYleX | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-04-11 10:10 |
Verschillende problemen op Iphone 3G | Deere Power | iPhone algemeen | 0 | 22-11-10 13:33 |
problemen met cydia en diskaid | mandyrichard | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-01-10 21:06 |
Verschillende problemen, vasthangen, usb probleem | voetbalsterke__ | iPhone algemeen | 9 | 16-08-09 20:56 |
Problemen met Cydia en Installer | rammsteinbe | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-09-08 14:06 |
|
|