App die .ogg bestanden afspeeld?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey jongens en meisjes, Ik zoek een programma wat .ogg bestanden afspeeld. Waarvoor ik het nodig heb is een internetradio bestand wat alleen op vrijdag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App die .ogg bestanden afspeeld??
Heey jongens en meisjes,
Ik zoek een programma wat .ogg bestanden afspeeld. Waarvoor ik het nodig heb is een internetradio bestand wat alleen op vrijdag avond online is. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen Groetjes Pim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Over radio gesproken, is het mogelijk om streaming-internet-radio te luisteren. Luister graag naar internet radio, maar kan via safari geen stream starten??
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Radio.BE, allRadio, Tunin.FM iCarRadio, Internet Radio Box,... En nog zo'n 347 andere streaming-radio applicaties. |
|
|||
|
|||
Nederland.fm werkt ook wel goed. Kun je volgens mij via een plugin openen en met een soort van quicktime afspelen.
|
|
||||
|
||||
vlc4iPhone speelt .ogg bestanden af.
Te vinden in de Cydia Store uit de ZodTTD & MacCibi repo. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Standaard app instellen voor bestanden | Perdut | iPad algemeen | 1 | 08-09-10 23:49 |
App bestanden overzetten naar pc? | ViKa | iTunes | 2 | 11-04-10 20:11 |
Windows: bestanden wissen die via ander pc erop gezet zijn? | spatieman | iTunes | 2 | 14-08-09 11:58 |
.png bestanden uit .app bestanden openen? | InternetRebel | iPhone Apps | 6 | 07-10-08 04:49 |
Bestanden (,app) verwijderen | flipbosch | Archief | 0 | 19-10-07 19:09 |
|
|