bestanden wissen die via ander pc erop gezet zijn? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) zit met een probleem. toen ik mijn iphone kreeg, moest die eerst worden geactiveerd. gezien ik op dat moment mijn eigen notebook niet bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestanden wissen die via ander pc erop gezet zijn?
zit met een probleem.
toen ik mijn iphone kreeg, moest die eerst worden geactiveerd. gezien ik op dat moment mijn eigen notebook niet bij de hand had, hebben we die dus via een notebook van een vriend geactiveerd, en tevens wat fotos erop gezet. echter, nu op mijn eigen pc, kan ik die foto's niet wissen via itunes, en laat staan wissen via de iphone zelf. welke trukendoos moet ik opentrekken om die fotos te wissen. buiten het heleding leeg maken.. en nee, via de notebook van me vriend gaat het ook niet, want die hebt windoof weer fris geinstaleerd. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je synchroniseert via iTunes en je vinkt op het betreffende tabblad de foto's uit (of desnoods een lege fotomap aan), dan zouden de foto's er af moeten zijn.
|
|||
|
|||
ze worden niet via itunes weer gegeven.
maar ik kan het eens proberen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beschikbaarheid apps na wissen ander apparaat | laatr | iPhone Apps | 2 | 17-05-11 00:06 |
Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet | nielsbrooimans | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 18:05 |
Zijn er ook leden die positief over T-Mobile zijn? | oblomov | Odido (T-Mobile) | 117 | 14-05-10 18:15 |
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? | deaapdaar | Unlock | 4 | 24-07-09 11:03 |
Nieuw systeem[osx] erop gezet en nu? | bartelicious | iTunes | 2 | 14-06-09 13:44 |
|
|