Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Kon zo het antwoord op dit probleem niet vinden vandaar even een topic. Ik heb vandaag mijn iphone uit elkaar gehaald en een nieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet
Mensen,
Kon zo het antwoord op dit probleem niet vinden vandaar even een topic. Ik heb vandaag mijn iphone uit elkaar gehaald en een nieuwe back + front cover erop gezet. Alles weer gewoon aangesloten zoals het was.... alles werkt telefoon gaat aan geluid aan uit etc alleen mijn touch doet het niet meer... iemand enig idee hoe dit kan komen? Is trouwens een 3g Laatst gewijzigd door nielsbrooimans; 19-06-10 om 00:26. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Iphone weer voorzichtig openmaken en kabeltjes nakijken, ik had ook het probleem 1 van de kabeltjes was los gegaan toen ik hem weer dicht maakte.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touch screen werkt niet goed tijdens opladen | Mixpac | iPhone algemeen | 3 | 30-11-12 12:57 |
onderkant touch screen werkt niet meer | grevend | iPhone algemeen | 2 | 14-11-11 18:39 |
Iphone logo gaat niet na wat ero pte hebben gezet via pc, | kevinklyn | iPhone algemeen | 3 | 16-02-11 00:53 |
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? | deaapdaar | Unlock | 4 | 24-07-09 11:03 |
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! | joie22 | Unlock [archief] | 4 | 14-06-08 02:23 |
|
|