//

Iphone logo gaat niet na wat ero pte hebben gezet via pc,

Iphone logo gaat niet na wat ero pte hebben gezet via pc, discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 16GB met de laatste software. Ik steek hem in de pc en heb nieuwe app ontdekt, dat is usb stick ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-11, 22:03
kevinklyn kevinklyn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 5
Standaard Iphone logo gaat niet na wat erop te hebben gezet via pc,

Ik heb een iphone 4 16GB met de laatste software. Ik steek hem in de pc en heb nieuwe app ontdekt, dat is usb stick , daarmee kun je foto' se ngegevens laden op je iphone en ik wauw er nog wat foto's opzette neen stuk of 200 maar opeens deed die niks en eb nu al 4 u apple logo in beeld.
Kan iemand mij helpen hiermee. En het programma iphonebrowser en in dfu modus zetten helpt ook niet.

groeten kevin

Laatst gewijzigd door kevinklyn; 16-02-11 om 00:08.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-11, 22:41
jailbreakme jailbreakme is offline
Banned
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinklyn Bekijk bericht
Ik heb een iphone 4 16GB met de laatste software. Ik steek hem in de pc en heb nieuwe app ontdekt, dat is usb stick , daarmee kun je foto' se ngegevens laden op je iphone en ik wauw er nog wat foto's opzette neen stuk of 200 maar opeens deed die niks en eb nu al 4 u apple logo in beeld.
Kan iemand mij helpen hiermee. En het programma iphonebrowser en in dfu modus zetten helpt ook niet.

groeten kevin
Ik weet dat het er staat maar voor de duidelijkheid je hebt GEEN jailbreak toch?
  #3  
Oud 15-02-11, 23:11
kevinklyn kevinklyn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 5
Standaard iphone

Nee niet gejailbreakt was het wel van plan en nu kan ik niks meer. Maar ik wacht eerst tot dat die leeg is e ndan nog 1x aan de pc hangen.
  #4  
Oud 15-02-11, 23:53
kevinklyn kevinklyn is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 5
Standaard iphone logo

Ik heb het al, als je hem leeg laat gaan en je steekt he mdan in de pc erin startte die weer opnieuw op, maar dit heeft mij wel 4 u geduurt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet nielsbrooimans iPhone algemeen 1 21-06-10 17:05
Iphone 3G Gaat niet meer aan Alleen apple logo Pdeb1993 Archief 1 11-02-10 20:17
ipodtouch gaat niet verder dan het apple logo! thommie iPhone algemeen 1 12-08-09 22:22
iPhone 1e gen.: Na DFU 3.0 erop gezet te hebben wil ik Unlocken met Redsn0w maar werkt niet? deaapdaar Unlock 4 24-07-09 10:03
wat heeft men op zijn iPhone post pakje gezet? reno1 Archief 10 17-10-07 17:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.