Problemen met cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, IK ben een noob wat betreft iphones , maar ik heb momenteel versie 4.2.1 en heb hem proberen te jailbreaken maar het icoon is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen met cydia
hallo,
IK ben een noob wat betreft iphones , maar ik heb momenteel versie 4.2.1 en heb hem proberen te jailbreaken maar het icoon is wit en men internet springt altijd af... wat moet ik doen ?? Ik dank u !!! Grtz Laurens |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Herstellen en opnieuw jailbreaken met greenpois0n. Pas op dat je niet update naar 4.3.2 deze is nog niet "untethered" te jailbreaken. Dus moet je hem opstarten met behulp van de computer. 4.3.1 kan je daarentegen wel jailbreaken "untethered" deze kun je dus zonder hulp van een computer opstarten.
|
|||
|
|||
Je kan inmiddels gewoon updaten naar 4.3.2. Mocht je dan hetzelfde probleem hebben dan kun je d.m.v. onderstaande oplossing verhelpen. Suc6!
OPLOSSING: Maak een reservekopie van je iDevice, herstel de iDevice naar fabrieksinstellingen, zet de reservekopie terug en voer hierna de jailbreak nogmaals uit. |
Labels |
cydia, probleem |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met installeren applicaties in Cydia | rb3 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-05-10 17:26 |
problemen met cydia en diskaid | mandyrichard | Jailbreak apps en thema's | 8 | 08-01-10 21:06 |
Verschillende problemen met Cydia | darkside | Jailbreak apps en thema's | 11 | 23-11-09 22:33 |
na installeren blackra1n problemen met cydia | bassiek | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-10-09 13:16 |
Problemen met Cydia en Installer | rammsteinbe | Jailbreak apps en thema's | 4 | 08-09-08 14:06 |
|
|