games hacken discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik heb nu Modern Combat 2 gehackt met en dan heb ik een extra gun, maar zijn er ook nog meer games die je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
games hacken
hallo
ik heb nu Modern Combat 2 gehackt met en dan heb ik een extra gun, maar zijn er ook nog meer games die je kan hacken op de manier met ifile etc. ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er was eerst ook een tweak die er voor zorgde dat je bij DoodleJump op elk platform een raket zat, en dat je veel hoger ging als normaal. Maar die heeft de update van de betreffende app weggehaald..
|
|||
|
|||
Ja, ik heb veel gehackt: bv. Doodle jump, idestroy, mega jump en vele andere
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of dit kan met smurf's village^^? Ik weet het het klinkt stom, maar het zou best wel leuk zijn om een onbeperkte voorraad smurfberries te hebben ..
|
|
|||
|
|||
Of farmville ?
|
|
|||
|
|||
Ik snap het nut niet van zon soort games hacken. Maar goed alles valt wel te 'hacken' maar of het de moeite waard is is een ander verhaal.
|
|
|||
|
|||
Kon bij de eerste versie wel, daarna niet meer...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
opnieuw hacken na installer ? | Giudonio | Unlock [archief] | 0 | 27-03-08 20:56 |
iPhone batterij na hacken | joostje18 | Unlock [archief] | 3 | 30-11-07 01:46 |
Windows: Iphone hacken via Ibrickr | dborneman | Desktop-applicaties | 1 | 10-10-07 00:59 |
|
|