na installeren blackra1n problemen met cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na succesvol instellen van blackra1n problemen met Cydia Krijg de volgende foutmelding in het rood "Your copy of Cydia doe not know what version it ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na installeren blackra1n problemen met cydia
Na succesvol instellen van blackra1n problemen met Cydia
Krijg de volgende foutmelding in het rood "Your copy of Cydia doe not know what version it is, itself running This issue is normaly caused by a corrupted/var/lib.dpkg/status file. This seems to be caused by asking redsn0w 0.7 x to install both cydia and icy during the jailbreak. This situation is not realdily fixable after the fact, so it is recommend that you restore when you can. The Icy package in redsn0w 0.8 may fix thia as yet not fully understood bug. A simple fix is to delay installing Icy" Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoals ze zeggen: restoren en opnieuw jailbreaken.
|
|
||||
|
||||
Geen Icy en/of Rock Your Phone installeren. Alleen Cydia.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de info maar welke restore software kan ik nu het beste gebruiken.
Heeft iemand een link voor mij? Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
* Synchroniseren waardoor er een reservekopie wordt gemaakt * In iTunes op 'Herstel' klikken * Na afloop kan je de reservekopie weer terug zetten, zodat je niets kwijt bent. Daarna: * Jailbreaken met blackra1n * Via blackra1n alleen Cydia installeren. Wil je toch gebruik maken van Icy, installeer deze dan via Cydia en niet via blackra1n.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Problemen met installeren applicaties in Cydia | rb3 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-05-10 17:26 |
Problemen met apps installeren | Gousk | iPhone Apps | 0 | 02-03-10 17:53 |
Cydia Error met Blackra1n | MrPopo1988 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-11-09 14:59 |
|
|