Aanbieder instellingen UPDATEN?? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg de volgende melding via iTunes : Er is een update beschikbaar voor de aanbiederinstellingen op uw iPhone. Wilt u deze update nu downloaden? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Aanbieder instellingen UPDATEN??
Ik krijg de volgende melding via iTunes :
Er is een update beschikbaar voor de aanbiederinstellingen op uw iPhone. Wilt u deze update nu downloaden? Kan iemand zeggen wat dit nou precies inhoudt?? Zal deze update de Modemfirmware updaten? Ik ben niet afhankelijk van een unlock, maar het is wel handig om die mogelijkheid te hebben. Ik heb een iPhone 3Gs met iOS 4.0.1 en 05.13.04 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hier exact dezelfde situatie en huiver ook om mijn jailbreak te verspelen..
Iemand die opheldering kan geven? |
|
||||
|
||||
Dit zijn volgens mij die instellingen waardoor je met T-mobile niet je APN hoeft in te vullen.
Ik heb zelf geen TM dus weet het niet zeker, maar kan geen kwaad volgens mij
|
||||
|
||||
Kan totaal geen kwaad en verlies je niks mee
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS: Aanbieder instellingen updaten bij geunlockte Iphone | kingkoen2 | Unlock | 1 | 24-12-10 08:43 |
iPhone: Jailbreak 3.1.2 blackra1n > 4.1 sn0wbreeze 2.1 optie aanbieder mist in instellingen | malekith | Jailbreak | 1 | 22-11-10 11:59 |
Instellingen aanbieder automatisch | Mombakkes | iPhone algemeen | 2 | 22-11-10 10:30 |
netwerk instellingen niet updaten? | rikkie123 | Archief | 2 | 22-11-09 18:28 |
Aanbieder foetsie in instellingen? Kan niet bellen | rickth64 | iPhone algemeen | 2 | 29-12-08 13:57 |
|
|