//

[SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak!

[SPIRIT 3GS] CUSTOM FW 3.1.3 zonder basebandupdate EN ZONDER jailbreak! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Als er zo'n grote behoefte aan is, zal ik eens kijken of ik daar tijd voor heb. Want ik doe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 12-05-10, 16:35
lmdiablo lmdiablo is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Als er zo'n grote behoefte aan is, zal ik eens kijken of ik daar tijd voor heb. Want ik doe het in VM en dat duurt bijna 2/3 uur voordat ie de FW klaar heeft Maar goed, gil effe als er meer mensen zijn die het nodig hebben, want aan zoiets had ik zelf ook aan gedacht

Ik heb het zelf niet echt nodig, maar misschien in de toekomst, daarom dat ik het aanbied...
Heel graag
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 12-05-10, 16:45
knaapjen knaapjen is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 35
Standaard

Wat ik gedaan heb is het volgende nadat mijn iphone 3gs via spirit op fw 3.1.2 in een recovery loop terecht kwam.

Ik heb de iphone officeel geupdate naar 3.1.3 via itunes en tijdens het updaten van de firmware op de iphone heb ik de itunes kabel eruit getrokken. Dit doe je op het moment dat de iphone zegt: updaten firmware.

Je krijgt daarna een itunes 9 error, je fw is wel geupdate naar 3.1.3 maar het mooie is de baseband blijft op 05.12.07 en dus unlockable.

Hierna doe je ireb, om je iphone uit recovery loop mode te halen. Enige voorwaarde voor deze methode is dat je een officiele sim nodig hebt om je iphone te activeren in itunes.

Hierna kun je de iphone jailbreaken met spirit en dan moet je via cydia de source cydia.pushfix.info toevoegen en blacksnow rc2 installeren voor de unlock.

het geheel kun je nalezen op: http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456...olutio-993620/

wees wel gewaarschuwd deze methode is niet zonder risico!


Laatst gewijzigd door knaapjen; 12-05-10 om 16:57.
  #23  
Oud 12-05-10, 18:05
maartennij maartennij is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaapjen Bekijk bericht
Wat ik gedaan heb is het volgende nadat mijn iphone 3gs via spirit op fw 3.1.2 in een recovery loop terecht kwam.

Ik heb de iphone officeel geupdate naar 3.1.3 via itunes en tijdens het updaten van de firmware op de iphone heb ik de itunes kabel eruit getrokken. Dit doe je op het moment dat de iphone zegt: updaten firmware.

Je krijgt daarna een itunes 9 error, je fw is wel geupdate naar 3.1.3 maar het mooie is de baseband blijft op 05.12.07 en dus unlockable.

Hierna doe je ireb, om je iphone uit recovery loop mode te halen. Enige voorwaarde voor deze methode is dat je een officiele sim nodig hebt om je iphone te activeren in itunes.

Hierna kun je de iphone jailbreaken met spirit en dan moet je via cydia de source cydia.pushfix.info toevoegen en blacksnow rc2 installeren voor de unlock.

het geheel kun je nalezen op: iPhone3GS with new boot update to original 3.1.3 keep baseband 05.11.07 100% solutio - GSM-Forum

wees wel gewaarschuwd deze methode is niet zonder risico!

Weet je toevallig ook hoe na te gaan is van welke provider de simlock is? Ik heb een toestel dat mogelijk uit Amerika komt en een AT&T simlock heeft, dan is een originele simkaart regelen erg lastig. Maar voor T-Mobile zou geen probleem moeten zijn.
  #24  
Oud 12-05-10, 20:38
The Unbelievable's schermafbeelding
The Unbelievable The Unbelievable is offline
• iOS 4.1
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 424
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door knaapjen Bekijk bericht
Wat ik gedaan heb is het volgende nadat mijn iphone 3gs via spirit op fw 3.1.2 in een recovery loop terecht kwam.

Ik heb de iphone officeel geupdate naar 3.1.3 via itunes en tijdens het updaten van de firmware op de iphone heb ik de itunes kabel eruit getrokken. Dit doe je op het moment dat de iphone zegt: updaten firmware.

Je krijgt daarna een itunes 9 error, je fw is wel geupdate naar 3.1.3 maar het mooie is de baseband blijft op 05.12.07 en dus unlockable.

Hierna doe je ireb, om je iphone uit recovery loop mode te halen. Enige voorwaarde voor deze methode is dat je een officiele sim nodig hebt om je iphone te activeren in itunes.

Hierna kun je de iphone jailbreaken met spirit en dan moet je via cydia de source cydia.pushfix.info toevoegen en blacksnow rc2 installeren voor de unlock.

het geheel kun je nalezen op: http://forum.gsmhosting.com/vbb/f456...olutio-993620/

wees wel gewaarschuwd deze methode is niet zonder risico!

NIET DOEN! COMEX (maker van Spirit) heeft gezegd dat dat NIET GOED IS!
Comex: Dont do the damn unplug thing, it can brick your iPhone
Musclenerd zegt hetzelfde: @iH8sn0w errr that's one of few ways one can actually brick the baseband, forever. Please do not suggest that to people.

NIET DOEN DUS!
__________________
Koekje erbij?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: custom firmware 4.1 zonder baseband updaet stefaaaan Jailbreak 0 17-01-11 19:49
iPhone: maken custom FW voor 4.2.1 zonder baseband upgrade rondekloet Jailbreak 3 12-01-11 23:25
iPhone: 3.1.3 spirit naar 4.0 Jailbreak zonder 3.1.2 robin.b Jailbreak 39 26-08-10 14:26
iPhone: iPhone 3gs new bootrom FW 3.1.3 Jailbreak+Unlock zonder org. sim BytesNL Jailbreak 0 29-07-10 23:47
Echte jailbreak 3Gs zonder omweg. wvy Archief 4 27-10-09 09:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.