//

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen

Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Volgende x de software die je er op hebt downloaden (gewoon googlen naar ios 3.2 bv.. ) en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1021  
Oud 16-08-10, 18:00
jurriaan jurriaan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Volgende x de software die je er op hebt downloaden (gewoon googlen naar ios 3.2 bv.. ) en dan shift ingedrukt houden terwijl je op herstellen drukt en daarna het bestand selecteren.. Dan krijg je gewoon je oude firmware er weer op
Top. Dit soort antwoorden maakt me blij. Maar kan je iets specifieker zijn over hoe en wat. Thanks.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1022  
Oud 16-08-10, 18:09
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurriaan Bekijk bericht
Top. Dit soort antwoorden maakt me blij. Maar kan je iets specifieker zijn over hoe en wat. Thanks.
Hier had je de .1 softwares kunnen downloaden:
iOS 4.01, iPad 3.2.1 Released (Download Links) | 9 to 5 Mac
Daarna shift indrukken terwijl je op herstellen drukt en dan krijg je een popup waar je naar de folder kan gaan waar het bestand staat, selecteer het bestand en druk op openen.

En als het goed is zet hij dan de software terug

Had gegoogled met: "ios 3.2 ipad download link" dus dan heb je een idee van hoe je moet zoeken naar de software als je een externe download link wilt.

Alleen als je 3.2.2 er op hebt staan dan kun je hem niet meer terug zetten naar 3.2.1 of je moet de ssh van 3.2.1 hebben opgeslagen met cydia alleen ik heb geen idee hoe je het dan terug moet zetten
  #1023  
Oud 16-08-10, 18:25
jurriaan jurriaan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Bekijk bericht
Hier had je de .1 softwares kunnen downloaden:
iOS 4.01, iPad 3.2.1 Released (Download Links) | 9 to 5 Mac
Daarna shift indrukken terwijl je op herstellen drukt en dan krijg je een popup waar je naar de folder kan gaan waar het bestand staat, selecteer het bestand en druk op openen.

En als het goed is zet hij dan de software terug

Had gegoogled met: "ios 3.2 ipad download link" dus dan heb je een idee van hoe je moet zoeken naar de software als je een externe download link wilt.

Alleen als je 3.2.2 er op hebt staan dan kun je hem niet meer terug zetten naar 3.2.1 of je moet de ssh van 3.2.1 hebben opgeslagen met cydia alleen ik heb geen idee hoe je het dan terug moet zetten
Thanks voor de info, maar die van mij staat nu op 3.2.2 na de herstel en heb geen ssh van 3.2.1 opgeslagen dus dat betekent dat ik gewoon niet meer kan jailbreaken? Zeker wachten tot er een nieuwe tool uit is.
  #1024  
Oud 16-08-10, 18:27
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jurriaan Bekijk bericht
Thanks voor de info, maar die van mij staat nu op 3.2.2 na de herstel en heb geen ssh van 3.2.1 opgeslagen dus dat betekent dat ik gewoon niet meer kan jailbreaken? Zeker wachten tot er een nieuwe tool uit is.
Komt het wel op neer.

Geduldig wachten dus.. ze zullen vast wel bezig zijn met een nieuwe maar 90% kans dat ze wachten op iOS 4.1 (voor de iPhone) en met een beetje geluk is 4.x er dan ook voor de iPad
  #1025  
Oud 30-08-10, 13:12
mclos mclos is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mclos Bekijk bericht
Ben in het bezit van een originele 3GS met FW 3.1.2 (7D11) modem 05.11.07 met T-mobile abbo en (nog) geen JB.

Zeker een half jaar getwijffeld om te JB-en ja of nee. Maar ik ben eruit JA het moet gaan gebeuren.
Zeer verdiept in alle relevante materie op dit forum, maar het is voor mijn gevoel of en toe wat tegenstrijdig, of ik begrijp het dan niet altijd even goed.

Vandaag geprobeerd mijn SHSH veilig te stellen middels Umbrella
ECID achterhaald met ECID-grabber.
Echter Umbrella kwam met de volgende melding "Could not get your ECID SHSH for that model/version: sorry"

Vraag 1)
Klopt het dat ik deze dus inderdaad niet meer op deze manier kan opslaan?

Vraag 2)
Al ik wil gaan JB-en welke software kan ik dan het beste gebruiken Blackra1n of Spirit? Bijvoorkeur een unthetered JB.

Vraag 3)
Wordt bij een JB de modem-versie wel of niet aangepast?

Vraag 4)
Indien ja, is dat erg en/of krijg ik daarproblemen mee/door?

Bij Blackra1n krijg je de mogelijkheid "make life easier" deze slaat dan de SHSH op de server. Ik neem aan dat deze van FW 3.1.2 zijn.
Vraag 5)
Kan ik deze SHSH ook naa m'n laptop kopieren en daar opslaan?

Vraag 6)
Als ik (ooit) besluit het JB-en ongedaan te maken, kan ik dan "zo" weer terug naar de originele FW 3.1.2?

Ik heb het bestand "iPhone2,1_3.1.2_7D11_restore.ipsw" gedownload.
Vraag 7)
Moet ik deze gebruiken om te restoren naar FW 3.1.2?

De Iphone kan je opnieuw instellen, via instellingen, algemeen, stel opnieuw in.
Vraag 8)
Maakt "Alle instellingen herstellen" en "Alle inhoud en instellingen wissen" ook een JB ongedaan?

Vraag 9)
Blijven er na het ongedaan maken van JB sporen achter op de iPhone, waaruit te herleiden is dat de iPhone ooit JB heeft gehad?

Ik hoop dat jullie kunnen begrijpen dat ik af en toe door de vele posts bij de vele topics het bos niet meer zo duidelijk zie.
Mogelijk kunnen jullie mijn vragen beantwoorden, zodat ik het overzicht weer een beetje terug krijg!

BVD voor jullie reactie/antwoorden!
Zijn er nog liefhebbers om mij duidelijkheid te geven?
  #1026  
Oud 01-09-10, 09:53
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

oh oh ik heb er nu 4.0.2 opgezet en nu kan ik hem niet meer jb toch?
(ik heb al gezocht maar volgens mij niet)
  #1027  
Oud 01-09-10, 10:42
SwooZy SwooZy is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wittemuis Bekijk bericht
oh oh ik heb er nu 4.0.2 opgezet en nu kan ik hem niet meer jb toch?
(ik heb al gezocht maar volgens mij niet)
Nee kan niet helaas.
Wachten tot iOS 4.1 en jailbreak uitkomen.
  #1028  
Oud 10-09-10, 21:12
Imemyself Imemyself is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Exclamation Spirit over legaal unlockte iphone 3G?

Heb tot nu toe niet zoveel ervaring met jailbreaken, maar ga het toch maar doen omdat ik begrepen heb dat updaten naar 4.1 vanaf 3.1.3 toch negatief is voor de snelheid van de iphone...(klopt dit?)

Dus kwam ik spirit tegen en vroeg me af of dit een simpele en goede manier voor het jailbreaken is?
En of het ook kan als je itunes 10 hebt?

Of toch maar updaten naar 4.1?

Laatst gewijzigd door Imemyself; 10-09-10 om 21:37. Reden: Moest wat bij
  #1029  
Oud 10-09-10, 21:34
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imemyself Bekijk bericht
Heb tot nu toe niet zoveel ervaring met jailbreaken, maar ga het toch maar doen omdat ik begrepen heb dat updaten naar 4.1 vanaf 3.1.3 toch negatief is voor de snelheid van de iphone...(klopt dit?)

Dus kwam ik spirit tegen en vroeg me af of dit een simpele en goede manier voor het jealbreaken is?

Of toch maar updaten naar 4.1?
Eerst jailbreaken. Shsh opslaan door in cydia (wordt automatisch geinstalleerd) op make my life easier ofzo te klikken. Die shsh sla je op omdat je dan altijd de keuze heb te downgraden naar 3.1.3 als je 4.1 erop gezet heb en mocht 4.1 niet bevallen. Als je eerst update naar 4.1. kun je nooit meer terug naar 3.1.3 omdat je de shsh mist.
__________________
iPad 16Gb Wi-Fi iPhone 4 32Gb and free like birds!!!
iMac 27"
  #1030  
Oud 10-09-10, 21:40
Imemyself Imemyself is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Eerst jailbreaken. Shsh opslaan door in cydia (wordt automatisch geinstalleerd) op make my life easier ofzo te klikken. Die shsh sla je op omdat je dan altijd de keuze heb te downgraden naar 3.1.3 als je 4.1 erop gezet heb en mocht 4.1 niet bevallen. Als je eerst update naar 4.1. kun je nooit meer terug naar 3.1.3 omdat je de shsh mist.
En die jailbreak die jij bedoelt is spirit? En dat kan in combinatie met itunes 10 of moet ik dan itunes weer naar 9 halen voor spirit?

Enn stel ik jailbreak hem en restore hem weer als ik jailbreak eraf wil, hou ik dan de legale unlock ?

Laatst gewijzigd door Imemyself; 10-09-10 om 21:47.
  #1031  
Oud 10-09-10, 21:53
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Imemyself Bekijk bericht
En die jailbreak die jij bedoelt is spirit? En dat kan in combinatie met itunes 10 of moet ik dan itunes weer naar 9 halen voor spirit?

Enn stel ik jailbreak hem en restore hem weer als ik jailbreak eraf wil, hou ik dan de legale unlock ?
Zelf heb ik beide devices gejailbreakt met jailbreakme dot com. Echter heb ik mijn vorige iphone 3G gejailbreakt met spirit. Werkt beide erg makkelijk.
Zelf heb ik nog itunes 9 dus weet niet hoe het zit met 10 en de jailbreakes. Maar als je zit te denken aan update jailbreak je hem dus eerst om ervoor te zorgen dat je de keuze hebt altijd terug te kunnen. Als je na jailbreak update verlies je wel je jailbreak natuurlijk.

De legale unlock blijft denk ik van kracht maar ikzelf heb een fabriekaf simlockvrij toestel dus kan het je niet garanderen. Vast wel iemand die dat weet.
  #1032  
Oud 10-09-10, 22:03
Imemyself Imemyself is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Groningen
Berichten: 59
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door technoslet Bekijk bericht
Zelf heb ik beide devices gejailbreakt met jailbreakme dot com. Echter heb ik mijn vorige iphone 3G gejailbreakt met spirit. Werkt beide erg makkelijk.
Zelf heb ik nog itunes 9 dus weet niet hoe het zit met 10 en de jailbreakes. Maar als je zit te denken aan update jailbreak je hem dus eerst om ervoor te zorgen dat je de keuze hebt altijd terug te kunnen. Als je na jailbreak update verlies je wel je jailbreak natuurlijk.

De legale unlock blijft denk ik van kracht maar ikzelf heb een fabriekaf simlockvrij toestel dus kan het je niet garanderen. Vast wel iemand die dat weet.
Okee,
Ga nog wel even rondkijken of het ook met itunes 10 kan en of ik de unlock hou.
In ieder geval bedankt voor deze info.
  #1033  
Oud 20-09-10, 23:49
krishant krishant is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 12
Standaard

Heeft iemand een idee wanneer er spirit voor versie 3.2.2 uitkomt voor de Ipad?

Alvast bedankt
Gr Krishant

Laatst gewijzigd door krishant; 20-09-10 om 23:55.
  #1034  
Oud 21-09-10, 12:15
zvoni zvoni is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi ik heb een iphone 3GS 3.1.3 , 05.12.01 jailbreak : Spirit . Kan ik updaten naar itunes 10 en naar firmware 4 of hoger ?

Dank bij voorbaat ,
Zvoni
  #1035  
Oud 10-05-11, 13:58
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

is jailbreak wel veilig, en wat schiet ik hiermee op ?
  #1036  
Oud 10-05-11, 14:01
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

nee het is heel onveilig en je schiet er echt ook niets mee op.
gewoon niet aan beginnen als je deze vraag al moet stellen
  #1037  
Oud 10-05-11, 14:02
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

ben jij de leukste thuis??? t is maar een vraag verrekte ****
  #1038  
Oud 10-05-11, 14:04
Leonk Leonk is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 270
Standaard

is dat nou nodig.
als je die vraag moet stellen moet je er gewoon niet aan beginnen. Uit je vraag blijkt al dat je niet eens weet wat je er dan allemaal mee kan. Niet aan beginnen dus. of eerst wat informatie hier er over op zoeken.
  #1039  
Oud 10-05-11, 14:07
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Blijven jullie wel aardig tegen elkaar?

En greenstuf20, zou je je a.u.b. willen inlezen voor je volgende vragen stelt?

Zie dit artikel.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #1040  
Oud 10-05-11, 15:52
greenstuf20 greenstuf20 is offline
• iOS 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 16
Standaard

xIII ik heb het even bekeken, maar ken niet echt vinden waar t nou goed voor is zeg maar..
Reageren

Labels
jailbreak, spirit



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 370 15-02-11 19:39
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic De Generaal Jailbreak 223 27-07-10 13:31
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan miss_cutie Jailbreak 9 08-06-10 21:51
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic goofke Unlock 596 17-12-09 17:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.