Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door I Xyzyx I Volgende x de software die je er op hebt downloaden (gewoon googlen naar ios 3.2 bv.. ) en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Top. Dit soort antwoorden maakt me blij. Maar kan je iets specifieker zijn over hoe en wat. Thanks.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iOS 4.01, iPad 3.2.1 Released (Download Links) | 9 to 5 Mac Daarna shift indrukken terwijl je op herstellen drukt en dan krijg je een popup waar je naar de folder kan gaan waar het bestand staat, selecteer het bestand en druk op openen. En als het goed is zet hij dan de software terug Had gegoogled met: "ios 3.2 ipad download link" dus dan heb je een idee van hoe je moet zoeken naar de software als je een externe download link wilt. Alleen als je 3.2.2 er op hebt staan dan kun je hem niet meer terug zetten naar 3.2.1 of je moet de ssh van 3.2.1 hebben opgeslagen met cydia alleen ik heb geen idee hoe je het dan terug moet zetten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Geduldig wachten dus.. ze zullen vast wel bezig zijn met een nieuwe maar 90% kans dat ze wachten op iOS 4.1 (voor de iPhone) en met een beetje geluk is 4.x er dan ook voor de iPad |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
oh oh ik heb er nu 4.0.2 opgezet en nu kan ik hem niet meer jb toch?
(ik heb al gezocht maar volgens mij niet) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Spirit over legaal unlockte iphone 3G?
Heb tot nu toe niet zoveel ervaring met jailbreaken, maar ga het toch maar doen omdat ik begrepen heb dat updaten naar 4.1 vanaf 3.1.3 toch negatief is voor de snelheid van de iphone...(klopt dit?)
Dus kwam ik spirit tegen en vroeg me af of dit een simpele en goede manier voor het jailbreaken is? En of het ook kan als je itunes 10 hebt? Of toch maar updaten naar 4.1? Laatst gewijzigd door Imemyself; 10-09-10 om 22:37. Reden: Moest wat bij |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Enn stel ik jailbreak hem en restore hem weer als ik jailbreak eraf wil, hou ik dan de legale unlock ? Laatst gewijzigd door Imemyself; 10-09-10 om 22:47. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zelf heb ik nog itunes 9 dus weet niet hoe het zit met 10 en de jailbreakes. Maar als je zit te denken aan update jailbreak je hem dus eerst om ervoor te zorgen dat je de keuze hebt altijd terug te kunnen. Als je na jailbreak update verlies je wel je jailbreak natuurlijk. De legale unlock blijft denk ik van kracht maar ikzelf heb een fabriekaf simlockvrij toestel dus kan het je niet garanderen. Vast wel iemand die dat weet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ga nog wel even rondkijken of het ook met itunes 10 kan en of ik de unlock hou. In ieder geval bedankt voor deze info. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand een idee wanneer er spirit voor versie 3.2.2 uitkomt voor de Ipad?
Alvast bedankt Gr Krishant Laatst gewijzigd door krishant; 21-09-10 om 00:55. |
|
|||
|
|||
Hoi ik heb een iphone 3GS 3.1.3 , 05.12.01 jailbreak : Spirit . Kan ik updaten naar itunes 10 en naar firmware 4 of hoger ?
Dank bij voorbaat , Zvoni |
|
|||
|
|||
is jailbreak wel veilig, en wat schiet ik hiermee op ?
|
|
|||
|
|||
nee het is heel onveilig en je schiet er echt ook niets mee op.
gewoon niet aan beginnen als je deze vraag al moet stellen |
|
|||
|
|||
ben jij de leukste thuis??? t is maar een vraag verrekte ****
|
|
|||
|
|||
is dat nou nodig.
als je die vraag moet stellen moet je er gewoon niet aan beginnen. Uit je vraag blijkt al dat je niet eens weet wat je er dan allemaal mee kan. Niet aan beginnen dus. of eerst wat informatie hier er over op zoeken. |
|
||||
|
||||
Blijven jullie wel aardig tegen elkaar?
En greenstuf20, zou je je a.u.b. willen inlezen voor je volgende vragen stelt? Zie dit artikel.
|
|||
|
|||
xIII ik heb het even bekeken, maar ken niet echt vinden waar t nou goed voor is zeg maar..
|
Labels |
jailbreak, spirit |
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Jailbreak voor alle iDevices met iOS 3.1.2 tot 4.0.1 & 3.2.1 [iPad] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 370 | 15-02-11 20:39 |
Alle iDevices: Sn0wbreeze voor FW 3.1.2 & 3.1.3 - Verzameltopic | De Generaal | Jailbreak | 223 | 27-07-10 14:31 |
iPhone: 3.1.3 jailbreak spirit & cydia geven errors aan | miss_cutie | Jailbreak | 9 | 08-06-10 22:51 |
[1.0] Redsn0w 0.7.2 & 0.8 voor FW 3.0 - Verzameltopic | goofke | Unlock | 596 | 17-12-09 18:56 |
|
|