iPhone 3G van FW 3.0.1 naar 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede avond, Vorig jaar zomer had ik mijn iPhone 3G voor het laatst geupdate en gejailbreaked op 3.0.1. Ik heb de filmware daarna niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3G van FW 3.0.1 naar 3.1.3
Goede avond,
Vorig jaar zomer had ik mijn iPhone 3G voor het laatst geupdate en gejailbreaked op 3.0.1. Ik heb de filmware daarna niet meer geupdate en nu wil ik hem updaten naar 3.1.3 en dan jailbreaken. Die blackra1n had ik namelijk overgeslagen. Nu wil ik van 3.0.1 naar 3.1.3 en dan jailbreaken, kan ik dit gewoon doen met Spirit zonder problemen? Thanks |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Download een custom 3.1.3 voor de 3G.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone van USA naar Curacao naar Nederland | LabTeov | iPhone algemeen | 4 | 22-10-11 03:38 |
iPhone: 1015 melding bij upgrade van gejailbrakete iPhone van 3.1.3 naar 4.2.1 | kaasdebaas | Jailbreak | 0 | 05-02-11 22:54 |
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? | Jensengels | iPhone algemeen | 7 | 17-08-10 18:39 |
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? | ICB | iTunes | 0 | 02-07-10 10:58 |
De icons van gedownloade apps downloaden van Iphone naar PC! | iphone2gdude | Jailbreak apps en thema's | 3 | 10-01-10 11:00 |
|
|