//

Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT]

Batterij gaat snel leeg [JAILBREAK'SPIRIT] discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik draai geen backgrounder, en batterij loopt toch merkbaar sneller leeg. Hoe kan ik SBSettings veranderen/uitzetten? Ik zie het wel als geïnstalleerd staan wanneer ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 07-05-10, 19:42
Yor1 Yor1 is offline
• iOS 6.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 44
Standaard

Ik draai geen backgrounder, en batterij loopt toch merkbaar sneller leeg. Hoe kan ik SBSettings veranderen/uitzetten? Ik zie het wel als geïnstalleerd staan wanneer ik in Cydia ben, maar zie het niet in het menu verder.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 07-05-10, 19:43
MoRaX MoRaX is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 19
Standaard

Ik heb/had ook backgrounder geinstaleerd, net eraf gegooid..... jullie horen of dit gewerkt heeft.
  #23  
Oud 07-05-10, 20:03
nitrozik nitrozik is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yor1 Bekijk bericht
Ik draai geen backgrounder, en batterij loopt toch merkbaar sneller leeg. Hoe kan ik SBSettings veranderen/uitzetten? Ik zie het wel als geïnstalleerd staan wanneer ik in Cydia ben, maar zie het niet in het menu verder.

Je moet even met je finger van rechts naar links over je status balkje gaan(van je signaal)
  #24  
Oud 07-05-10, 20:19
rubenhvt's schermafbeelding
rubenhvt rubenhvt is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Rotterdam-Hoogvliet
Berichten: 50
Standaard

Wat mij ook gewoon logisch lijkt is dat als je jailbreak hebt...

15 keer met je iphone zit te *****n als normaal.

wat dus ook wel voor wat extra stroomverbruik zorgt...
__________________
---- Rubenhvt ----
  #25  
Oud 07-05-10, 20:50
remkove remkove is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 6
Standaard

Bij mij gaat het ook sneller leeg. Maar ik zit nu ook weer meer met mijn iphone te spelen. Ik wacht nog even rustig af of het echt meer energie gebruikt.
  #26  
Oud 07-05-10, 21:25
mylifetime mylifetime is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 178
Standaard

Hier weinig problemen. Heb de spirit jailbreak en winterboard geinstalleerd voor lockinfo op mijn 16GB 3GS.

Vanmorgen om 6:00 uur uit de lader gehaald. Nu is het 20:24 en heb nog 54% batterij over. Heb gebeld, gesmst, mail gelezen (veel) en geschreven, daarnaast veel naar mijn lock info gekeken (zo mooi) en We Rule gespeeld. Ooh ja, en nu.nl geupdate via iTunes via 3g en zojuist de nieuwe versie van winterboard geinstallerd (upgrade via Wi-Fi) .

Heb nu niet het idee dat de batterij heel veel harder leeg loopt dan normaal. Maar wat Rubenhvt ook al zegt. Je zit er nu wel veel vaker mee te spelen dan voorheen.

[update]
Vergeet nog dat ik vanmorgen en vanmiddag ook nog in de auto via bluetooth heb zitten bellen. Alles bij elkaar ook nog een half uur. Bluetooth, Wi-Fi en 3G staan bij mij continue aan.

Laatst gewijzigd door mylifetime; 07-05-10 om 21:29.
  #27  
Oud 07-05-10, 22:26
HetisAlex HetisAlex is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 15
Standaard

Het ligt er gewoon aan wat je ermee doet zoals Ruben ook al zegt

Als je veel erop speelt dan gaatie echt een heel stuk sneller leeg (merk ik zelf ook)..

Sowieso zijn de smartphone batterijen niet geweldig, maarja het zijn de telefoontjes van vroeger niet meer die amper wat deden..
  #28  
Oud 08-05-10, 11:20
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

 Verplaatst naar: Ervaringen
  #29  
Oud 08-05-10, 11:38
Channie's schermafbeelding
Channie Channie is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Hellevoetsluis, NL
Berichten: 201
Standaard

Mijn ervaring is dat het leeglopen van de batterij vnl komt door slechte dekking van je provider. Als je iPhone op standby staat is Wi-Fi uitgeschakeld. Ondertussen blijft je iPhone wel zoeken naar 3G.
  #30  
Oud 08-05-10, 12:17
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Nu ik een abonnement heb van 500 Mb op internet laat ik G3 en alles gemakkelijk openstaan dan gaat de batterij idd wat minder lang mee maar algemeen heb ik toch de indruk dat het nog redelijk meevalt ! Maar goed het blijft een top phone
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #31  
Oud 09-05-10, 04:17
Bassiuz Bassiuz is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb nergens last van o.o''. Komt waarschijnlijk omdat ik hem bijna altijd aan het gebruiken ben. Ik kon voor de jailbreak 4 uur Pocket Legends spelen, en na de jailbreak ook nog. Met Winterboard etc aan.
  #32  
Oud 17-05-10, 16:51
nebilem nebilem is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 418
Standaard

Als ik mijn Iphone Niet gebruik en constant op stanby laat gaat het gemakkelijk 3 dagen mee. Volgens mij is jullie accu niet goed meer.
__________________
NWO 666
  #33  
Oud 08-06-10, 17:49
xray911 xray911 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

Ik zelf had ook een jailbreak door middel van spirit. En ook ik had last van een batterij die erg snel leeg liep. Afijn: de eerste keer dat ik mijn iPhone jailbreakte had ik er al veel apps en andere dingen opstaan zoals muziek en films. Dit zou de veroorzaker zijn van het snel leeglopen van de batterij. Ik mijn iPhone hersteld en opgezet als een nieuwe iPhone. Voor dat ik er iets op gezet had gejailbreakt met spirit.Eerst een dag uitgeprobeert zonder er ook maar een app op te installeren: liep al een stuk minder snel leeg dan eerst maar nog steegs sneller dan ik wou. Vervolgens apps geïnstalleerd (geen winterboard,backgrounder of een andere batterij zuigende Cydia applicatie's.)verbruik nam iets toe maar verwacht dat dit had te maken met het meer gebruiken van de iPhone. Vervolgens winterboard geïnstalleerd. Geen Theme maar wel een custom background en transparanten Dock. Geen verschil merkbaar.

Vanwege mijn vermoeden dat spirit de boos doener is(sneller leeglopen zelfs zonder apps geïnstalleerd te hebben, warm worden van de iphone bij haast geen gebruik(achterkant bij de accu) en het feit dat je op interne veel problemen met de batterij vindt naar dat er gejailbreakt is met spirit maar haast niks over bijv. Redsnow)de iPhone weer herstelt en dit maal gejailbreakt met redsnow. Wat een verschil! Van alles geinstalleed en er op gezet: vandaag om 8 uur van de lader gehaald: aardig veel gesmst,geinternet(3g en Wi-Fi) muziek geluisterd, spelletje gespeeld en dit hele verhaal getypt en nu om bijna 5 uur nog 70% van mijn batterij over(te zien door middel van sbsettings in cydia) toen ik mijn iPhone had gejailbreakt met spirit maakte ik me soms zelfs zorgen dat ik niet het einde van de dag zou redden zonder op te laden. Mijn conclusie: iets in spirit zit niet helemaal lekker.

Extra info:
model: iPhone 3g 16gb simlockvrij gemaakt door tmobile
versie: 3.1.3
Wi-Fi alleen aan indien nodig
3g altijd aan
spirit versie: versie van de handleiding hier op iphoneclub.
Redsnow versie:0.92
geinstallerde Apps op redsnow:
-openssh(ssh staat bijna altijd uit)
-sbsettings
-rotation inhabitor
-bitesms
-winterboard(alleen bg en transparant dock)

Hoop dat jullie er wat aan hebben

Robin

Laatst gewijzigd door xray911; 08-06-10 om 17:51.
  #34  
Oud 08-06-10, 18:01
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xray911 Bekijk bericht
Ik zelf had ook een jailbreak door middel van spirit. En ook ik had last van een batterij die erg snel leeg liep. Afijn: de eerste keer dat ik mijn iPhone jailbreakte had ik er al veel apps en andere dingen opstaan zoals muziek en films. Dit zou de veroorzaker zijn van het snel leeglopen van de batterij. Ik mijn iPhone hersteld en opgezet als een nieuwe iPhone. Voor dat ik er iets op gezet had gejailbreakt met spirit.Eerst een dag uitgeprobeert zonder er ook maar een app op te installeren: liep al een stuk minder snel leeg dan eerst maar nog steegs sneller dan ik wou. Vervolgens apps geïnstalleerd (geen winterboard,backgrounder of een andere batterij zuigende Cydia applicatie's.)verbruik nam iets toe maar verwacht dat dit had te maken met het meer gebruiken van de iPhone. Vervolgens winterboard geïnstalleerd. Geen Theme maar wel een custom background en transparanten Dock. Geen verschil merkbaar.

Vanwege mijn vermoeden dat spirit de boos doener is(sneller leeglopen zelfs zonder apps geïnstalleerd te hebben, warm worden van de iphone bij haast geen gebruik(achterkant bij de accu) en het feit dat je op interne veel problemen met de batterij vindt naar dat er gejailbreakt is met spirit maar haast niks over bijv. Redsnow)de iPhone weer herstelt en dit maal gejailbreakt met redsnow. Wat een verschil! Van alles geinstalleed en er op gezet: vandaag om 8 uur van de lader gehaald: aardig veel gesmst,geinternet(3g en Wi-Fi) muziek geluisterd, spelletje gespeeld en dit hele verhaal getypt en nu om bijna 5 uur nog 70% van mijn batterij over(te zien door middel van sbsettings in cydia) toen ik mijn iPhone had gejailbreakt met spirit maakte ik me soms zelfs zorgen dat ik niet het einde van de dag zou redden zonder op te laden. Mijn conclusie: iets in spirit zit niet helemaal lekker.

Extra info:
model: iPhone 3g 16gb simlockvrij gemaakt door tmobile
versie: 3.1.3
Wi-Fi alleen aan indien nodig
3g altijd aan
spirit versie: versie van de handleiding hier op iphoneclub.
Redsnow versie:0.92
geinstallerde Apps op redsnow:
-openssh(ssh staat bijna altijd uit)
-sbsettings
-rotation inhabitor
-bitesms
-winterboard(alleen bg en transparant dock)

Hoop dat jullie er wat aan hebben

Robin
Alleen kan ik met die bootrom (3GS wk 44/09) spirit gebruiken, anders had ik redsnow ook eens geprobeerd.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #35  
Oud 08-06-10, 18:29
xray911 xray911 is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 11
Standaard

hmmm dat is balen. is er geen andere manier om hem te jailbreaken.
ps. ik zie net ergens staan dat hij wel te jailbreaken is met redsnow maar dat hij dan Tethered gejailbreakt is.

Robin
  #36  
Oud 17-06-10, 23:58
elisa9180 elisa9180 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 23
Standaard

van de batterij valt mij ook op met spirit ha hij 20 procent rapper leeg dan een gewoon jailbraik van pwnage
  #37  
Oud 18-06-10, 00:26
eentje eentje is offline
 
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: zwolle
Berichten: 463
Standaard

Ik heb mijn foon broken met geest en geen last van batterij sneller leeg. Tenminste niet als ik mijn extra speel uren van fuitar Hero niet meeneem
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Batterij snel leeg na Update 4.3.x Stef16 iPhone algemeen 127 05-06-11 17:32
Batterij snel leeg (fw 4.x) wikas iPhone algemeen 56 19-03-11 12:29
Batterij snel leeg --koen-- iPhone algemeen 7 20-06-10 08:44
Batterij snel leeg Cronaldo7 Archief 11 23-07-09 17:00
Batterij snel leeg na 2.1 update kimwispel iPhone algemeen 8 31-12-08 18:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:25.