Herstel van Ipod discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een ipod touch 3g 8gb pas gekocht. Ik heb gisteren mijn gejailbreakte ipod hersteld en teruggezet naar fabrieksinstelling. Alles is nu gewist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstel van Ipod
Hey,
Ik heb een ipod touch 3g 8gb pas gekocht. Ik heb gisteren mijn gejailbreakte ipod hersteld en teruggezet naar fabrieksinstelling. Alles is nu gewist en is helemaal toppie. Heb ook mijn reservebackup niet teruggezet. Dus het is helemaal clean. Wat me wel opviel is dat er stond bij DFU optie bij het herstellen dat de gegevens werden verstuurd naar apple en moest ik accepteren. Zo niet, kon ik geen factory default doen. Sta ik nu bij apple geregistreerd als jailbreak? Ben ik nu mijn garantie kwijt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: iPod reageert nergens meer op na herstel, help aub! | NLD | Jailbreak | 2 | 08-05-11 19:38 |
Herstel fout: iPod heeft het verzoek geweigerd | Fidz | iPhone algemeen | 0 | 22-03-11 23:06 |
Ipod touch vast in herstel modus! | Helprecoverymode | iPhone algemeen | 1 | 23-01-11 22:21 |
iPod touch: Herstel Ipod 4 | bramboy35 | Jailbreak | 0 | 15-01-11 19:07 |
iPod touch: iPod Touch herstel | Mittt | Jailbreak | 0 | 27-03-10 13:06 |
|
|