Waar zit de juiste topic??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij wijzen op de juiste topic waarin staat hoe ik mijn iPhone 3G (8GB, FM 3.0.1) kan upgraden naar FM 3.1.3 en vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar zit de juiste topic???
Kan iemand mij wijzen op de juiste topic waarin staat hoe ik mijn iPhone 3G (8GB, FM 3.0.1)
kan upgraden naar FM 3.1.3 en vervolgens kan jailbreaken met behoud van Tethering, MMS en Visual Voicemail (uitleg hoe deze weer te activeren) ik ploeter van topic naar topic maar ik kom er niet doorheen. Een complete tutorial zou fantastisch zijn! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Om je vast op weg te helpen: upgraden kan in iTunes en 3.1.3 kan je jailbreaken met RedSn0w. Tethering, MMS en Visual Voicemail blijven niet bewaard, sowieso niet als je upgrade. Zou je voortaan je topic willen starten in het juiste forum (dus geen jailbreak-vraag in het 'Stel-jezelf-voor-forum)? Succes! // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Waar zit de knop 'GENIUS BIJWERKEN' in de itunes-store?(voor genius mixed) | reporterdavid | iTunes | 1 | 28-07-12 12:52 |
Verkoop iPad waar nog garantie op zit | Translatoria | iPad algemeen | 12 | 18-03-11 12:32 |
Waar ik nou over zit te denken.. | Guest-20201108204737 | Archief | 7 | 21-12-07 14:25 |
Waar zit de simkaart ingang??? | Myphone | Archief | 2 | 04-12-07 14:32 |
|
|