hoe kan ik mijn iphone3gs 3.1.3 F.W 05.12.01 jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb een iphone 3GS met F.W 05.12.01. Mijn vraag is hoe kan ik mijn iphone jailbreaken? Grtjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe kan ik mijn iphone3gs 3.1.3 F.W 05.12.01 jailbreak
Hallo allemaal,
Ik heb een iphone 3GS met F.W 05.12.01. Mijn vraag is hoe kan ik mijn iphone jailbreaken? Grtjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik checken of mijn 3G simlock vrij kan maken | andre-nl | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-06-10 23:48 |
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? | Mischa84 | Archief | 1 | 02-09-09 08:12 |
hoe kan ik een .doc lezen die ik binnen heb gekregen op mijn mail via mijn iphone? | Lampy | iPhone Apps | 5 | 25-11-08 13:25 |
Hoe kan ik mijn oude telefoonnummers in mijn iphone zetten | michel1984 | Archief | 1 | 20-02-08 12:34 |
|
|