Jailbreak Updaten naar 3.1.3 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Ik heb een vraag. Waarschijnlijk is hij heel makkelijk maar voor de zekerheid zou ik hem toch graag even willen voorleggen. Momenteel heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak Updaten naar 3.1.3
Beste Mensen,
Ik heb een vraag. Waarschijnlijk is hij heel makkelijk maar voor de zekerheid zou ik hem toch graag even willen voorleggen. Momenteel heb ik een gejailbreakte iphone op FW 3.1.2. Deze is met blackra1n gejailbreakt. Het betreft hier een untethered jailbreak. Dit komt omdat mijn telefoon net oud genoeg is. Modemfirmware is 05.11.07. Kan ik mijn iphone via itunes updaten naar 3.1.3 en dan de spirit jailbreak gebruiken? Ik hoef hem niet te unlocken daar ik een kaartje van t-mobile gebruik. Ik heb de vraag al in de zoekfunctie proberen te vinden maar kan niets vinden. Alvast bedankt voor de antwoorden..... Gr. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock | jmwentzel | Unlock | 24 | 10-10-10 20:04 |
iPad: Jailbreak iPad updaten naar 3.2.1 | klaasie | Jailbreak | 0 | 22-09-10 17:58 |
iPhone: 3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 | marcoimt | Jailbreak | 14 | 25-08-10 17:34 |
Updaten naar 3.0 met jailbreak | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 83 | 07-07-09 18:02 |
|
|