3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil mijn iphone 3g met 3.1.3 jailbreak van spirit updaten naar 4.0 maar wil wel mijn jailbreak behouden heb al op het forum ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.1.3 met jailbreak updaten naar 4.0
Hallo,
ik wil mijn iphone 3g met 3.1.3 jailbreak van spirit updaten naar 4.0 maar wil wel mijn jailbreak behouden heb al op het forum gezocht maar las dat het wel kon en bij andere ook weer niet ? kan iemand mij vertellen/uitleggen hoe ik naar 4.0 moet zodat ik mijn jailbreak wel kan behouden alvast bedankt Met vriendelijke groet, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kicker de kick
|
|
|||
|
|||
En als je hem wil updaten moet je dit doen met een Gedownloade ISPW die staan ook op dit forum maar moest je nu herstellen als je iphone gewoon aan staat of in DFU of revovery modus?
Ik moet dit namelijk ook nog doen..... En als er iets mis gaat of hij geeft een foutcode blijf ik dan bij 3.1.3 of word ik gedwongen om naar 4.0.2 te gaan.? (ik wil gaan updaten naar 4.0.1) Draait nu op 3.1.3 JB met spirit. modem versie 05.12.01 En als ik moet herstellen hoe moet ik hem dan herstellen in welke modes? En als er wat mis zou gaan...,. wat kan er gebeuren en zou ik gedwongen naar 4.0.2 moeten? Want ik ben afhankelijk van jailbreak en unlock. Maar wil nu toch updaten omdat apps niet werken of crashen enz. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook een vraag over.
Draai nu versie 3.1.3 en wil graag naar 4.0.1 Firmware gedownload en uitgepakt Shift herstel in Itunes alleen wil ie dan een IPSW bestand en dat staat niet bij de gedownloade en uitgepakte firmware? |
|
|||
|
|||
Apple heeft de ondersteuning van IOS 3.1.2 - 3.1.3 - 4.0-4.0.1 gestaakt .....
Dat betekent, dat je officieel alleen kunt upgraden naar 4.0.2 en die is nog niet te jailbreaken. Maar ...... als je je SHSH (persoonlijke handtekening van JOUW iPhone) van 3.1.3 opslaat bij Cydia, kun je de server van Apple foppen en dan kun je altijd terug naar 3.1.3 als het mis gaat en kun je ook naar 4.0.1. Het beste en gemakkelijkste neem je daarvoor een custom firmware die je hier in het forum gemakkelijk kunt vinden.
|
||||
|
||||
@marcoimt, volgens mij kun je alleen over naar 4.0.1 als je de shsh hebt opgeslagen,
dit kun je in cydia controleren. @djkavaa, bij een foutmelding blijf je zoals je nu bent, tenminste zo was het bij mij. @jeff4u2day, de firmware moet de extentie .ipsw voor mijn 3gs moest ik deze hebben. (iPhone2,1_4.0.1_8A306_Restore.ipsw) als je hem als .zip hebt gedownload, dan even renamen naar .ipsw en niet uitpakken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb wel een nieuwe bootrom en hem ook nog shsh gegevens van me pa's iphone va 3.1.3 en 3.1.2 weet niet of ik daar wat mee zou kunnen. Maar wat voor mij het belangrijkste is dat ik kan herstellen naar 4.0.1 en dat ik niet als er iets mis gaat naar 4.0.2 moet omdat ik die nieuwe bootrom heb Ik hoor graag van jullie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik heb de shsh files opgeslagen dus moet geen probleem zijn
maar als ik in dfu mode zit krijg ik fout 1600 en in de recovery mode krijg ik 1604 weet niet wat de oplossing is |
|
|||
|
|||
Citaat:
Toen het moest gebeuren handmatig voor de zekerheid zat ik in het buitenland en heb dit toen helaas niet kunnen doen. Vandaar hoop ik dat Cydia dit voor me gedaan heeft na het make my live easyer..... |
|
|||
|
|||
Was inderdaad de extentie die veranderd moest worden. Dank voor de tip.
Echter krijg ik nu meteen een code 3194 bij het upgraden van 3.1.3 naar 4.0.1 De telefoon was al gejailbreaked met www.jailbreakme.com Edit: Komt door het signen wat Apple nietm eer doet. Terwijl er wel shs files 4.0 en 4.0.1 op me cydia staan Laatst gewijzigd door Jeff4u2day; 25-08-10 om 15:51. |
|
|||
|
|||
Als je SHSH voor 4.0.1 is opgeslagen kan je sowieso terug door 4.0.2 gewoon via de officiële weg te installeren en dan met downgraden naar 4.0.1 te gaan.
|
|
|||
|
|||
Maar dan nu mijn vraag nog wat kan ik in mijn geval dan het beste doen want ben echt afhankelijk van de jailbreak en unlock.....
|
|
|||
|
|||
Weet niet precies wat het beste is in jouw geval.
|
|
|||
|
|||
Minders wie weet dit wel?
Dan zou ik echt gelopen zijn want ik kan nu geen kant op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: 3G updaten naar 4.1 met jailbreak+unlock | jmwentzel | Unlock | 24 | 10-10-10 20:04 |
Alle iDevices: kan ik updaten van 3.1.3 naar 4 met spirit jailbreak? | ruberinho | Jailbreak | 11 | 29-06-10 23:59 |
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. | Wolfs9 | Jailbreak | 1 | 27-06-10 23:59 |
Updaten naar 3.0 met jailbreak | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 83 | 07-07-09 18:02 |
|
|