IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen.
Beste mensen
ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal iphone 3gs 3.1.3 met het basebestand waar een 12 in voor komt. ik heb al van alles geprobeert die hier op het forum staat maar ze blijven maar staan op Connect to iTunes of Emergency Call screen. Iemand die msh ooit het zelfde probleem had? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alles omtrent dit probleem is te vinden in de WIKI van dit forum. Na het DFU modus gebeuren kan je gewoon weer verder met wat je wil doen met de Iphones! Suc6 |
|
|||
|
|||
Nee hoor.. ik heb hem in DFU en Recover geprobeerd.. blijft op Emergency Call + Connect to iTunes logos
|
|
|||
|
|||
Nog een mogelijkheid is met Ireb.
Maar DFU moet toch echt helpen! Kan me niet voorstellen dat het niet lukt! Maar ja anders een andere persoon in je omgeving die ermee kan helpen (fysiek) |
|
|||
|
|||
Citaat:
steek deze in je iphone je iphone word geactiveert daarna ga je naar jailbreakme.com slide to jailbreak dan open je cydia en voeg de repo ultrasn0w.com en zoek je ultrasn0w en instaleeer deze daarna voeg je de repo Cydia.pushfix.info en zoek je naar hactivation patch installeer deze reboot deze haal de phonebook sim eruit en steek jou sim erin ik had in begin problemen met mijn netwerk door netwerk herstellen te doen werkt het weer normaal bij mij succes |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
niet panikeren als de jailbreak niet direct werkt kan gerust zijn dat je een aantal keren moet proberen meer hierover vind je wel op het forum Laatst gewijzigd door mattias; 24-08-10 om 18:48. |
|
|||
|
|||
Volgens mij is dit probleem iets ingewikkelder dan dat sommigen suggereren. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom er niet uit... Alles zo'n beetje wel geprobeerd, ook de activation card aangeschaft, zonder resultaat...
Wie heeft hier mee te maken gehad? Forum voorziet mijns inziens nog niet een oplossing voor dit probleem... |
|
|||
|
|||
Type Allocation Holder Apple Mobile Equipment Type Apple iPhone 3GS 32GB GSM Implementation Phase 2/2+ IMEI Validity Assessment
[SIZE=1]>|<[/SIZE] Very likely Information on range assignment Est. Date of Range Issuance After Jan 2003 Reporting Body PCS Type Certification Review Board (PTCRB) Primary Market North America Legal Basis for Allocation PCS Type Certification Betekent dit dat hij voor de Amerikaanse markt bedoelt is? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Italiaanse Iphone 3gs blijft in "emergency call" scherm | Theunis | iPhone algemeen | 8 | 25-07-10 14:48 |
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls | kilic | iTunes | 3 | 02-07-10 01:00 |
iPhone 3G: UDID terugvinden in stuck on emergency call | nicodho | Unlock | 4 | 18-05-10 18:18 |
Iphone geeft Emergency call (weer) | kogel | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 18:52 |
Verkeerd geupdate heb nu itunes logo, en call for emergency | mick-b | Archief | 8 | 19-06-09 15:55 |
|
|