//

IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen.

IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-10, 16:10
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen.

Beste mensen

ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal iphone 3gs 3.1.3 met het basebestand waar een 12 in voor komt.

ik heb al van alles geprobeert die hier op het forum staat maar ze blijven maar staan op Connect to iTunes of Emergency Call screen.

Iemand die msh ooit het zelfde probleem had?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-10, 16:55
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cederique Bekijk bericht
Beste mensen

ik zit nu al weken te zoeken om mijn iphones in orde te krijgen, want ik heb er hier zo"n 3tal liggen. allemaal iphone 3gs 3.1.3 met het basebestand waar een 12 in voor komt.

ik heb al van alles geprobeert die hier op het forum staat maar ze blijven maar staan op Connect to iTunes of Emergency Call screen.

Iemand die msh ooit het zelfde probleem had?
Je moet eerst je Iphones in DFU modus zetten!
Alles omtrent dit probleem is te vinden in de WIKI van dit forum.
Na het DFU modus gebeuren kan je gewoon weer verder met wat je wil doen met de Iphones!
Suc6
  #3  
Oud 23-08-10, 01:06
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Nee hoor.. ik heb hem in DFU en Recover geprobeerd.. blijft op Emergency Call + Connect to iTunes logos
  #4  
Oud 23-08-10, 09:37
bloedzuiger12 bloedzuiger12 is offline
• iOS 8.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: In een huis
Berichten: 138
Standaard

Nog een mogelijkheid is met Ireb.
Maar DFU moet toch echt helpen!
Kan me niet voorstellen dat het niet lukt!
Maar ja anders een andere persoon in je omgeving die ermee kan helpen (fysiek)
  #5  
Oud 23-08-10, 12:25
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bloedzuiger12 Bekijk bericht
Nog een mogelijkheid is met Ireb.
Maar DFU moet toch echt helpen!
Kan me niet voorstellen dat het niet lukt!
Maar ja anders een andere persoon in je omgeving die ermee kan helpen (fysiek)
emergencyscreen+connect to itunes wil zeggen dat itunes de iphone niet activeert u dfu gedoe heeft hier niets mee te maken wat hij moet doen is een phonebook sim kaart kopen bvb hier:iPhone Activation Sim Card
steek deze in je iphone je iphone word geactiveert daarna ga je naar jailbreakme.com slide to jailbreak
dan open je cydia en voeg de repo ultrasn0w.com en zoek je ultrasn0w en instaleeer deze daarna voeg je de repo Cydia.pushfix.info en zoek je naar hactivation patch installeer deze reboot deze haal de phonebook sim eruit en steek jou sim erin ik had in begin problemen met mijn netwerk door netwerk herstellen te doen werkt het weer normaal bij mij

succes
  #6  
Oud 23-08-10, 13:27
jaimiefanatic jaimiefanatic is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: amsterdam
Berichten: 145
Stuur een bericht via ICQ naar jaimiefanatic Stuur een bericht via Instant Messenger naar jaimiefanatic Stuur een bericht via MSN naar jaimiefanatic
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mattias Bekijk bericht
emergencyscreen+connect to itunes wil zeggen dat itunes de iphone niet activeert u dfu gedoe heeft hier niets mee te maken wat hij moet doen is een phonebook sim kaart kopen bvb hier:iPhone Activation Sim Card
steek deze in je iphone je iphone word geactiveert daarna ga je naar jailbreakme.com slide to jailbreak
dan open je cydia en voeg de repo ultrasn0w.com en zoek je ultrasn0w en instaleeer deze daarna voeg je de repo Cydia.pushfix.info en zoek je naar hactivation patch installeer deze reboot deze haal de phonebook sim eruit en steek jou sim erin ik had in begin problemen met mijn netwerk door netwerk herstellen te doen werkt het weer normaal bij mij

succes
BEdankt! Ik ga het proberen!
  #7  
Oud 24-08-10, 15:12
cederique cederique is offline
• iOS 3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jaimiefanatic Bekijk bericht
BEdankt! Ik ga het proberen!
bedankt, ga ik ook proberen . Heb hier nu namelijk 4 x iphone 3gs allemaal 3.1.3 en 3.1.2 al maanden nieks aan te doen...
  #8  
Oud 24-08-10, 17:46
mattias mattias is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: beveren
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cederique Bekijk bericht
bedankt, ga ik ook proberen . Heb hier nu namelijk 4 x iphone 3gs allemaal 3.1.3 en 3.1.2 al maanden nieks aan te doen...
hou er zeker rekening mee dat je ze niet update naar 4.0.2 want dan werkt de jailbreak niet meer en is er dus ook geen unlock

niet panikeren als de jailbreak niet direct werkt kan gerust zijn dat je een aantal keren moet proberen meer hierover vind je wel op het forum

Laatst gewijzigd door mattias; 24-08-10 om 17:48.
  #9  
Oud 25-08-10, 14:12
SirG SirG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 25
Standaard

Volgens mij is dit probleem iets ingewikkelder dan dat sommigen suggereren. Ik heb namelijk hetzelfde probleem en kom er niet uit... Alles zo'n beetje wel geprobeerd, ook de activation card aangeschaft, zonder resultaat...

Wie heeft hier mee te maken gehad?

Forum voorziet mijns inziens nog niet een oplossing voor dit probleem...
  #10  
Oud 25-08-10, 14:36
SirG SirG is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 25
Standaard

Type Allocation Holder Apple Mobile Equipment Type Apple iPhone 3GS 32GB GSM Implementation Phase 2/2+ IMEI Validity Assessment



[SIZE=1]>|<[/SIZE]
Very likely
Information on range assignment


Est. Date of Range Issuance After Jan 2003 Reporting Body PCS Type Certification Review Board (PTCRB) Primary Market North America Legal Basis for Allocation PCS Type Certification

Betekent dit dat hij voor de Amerikaanse markt bedoelt is?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Italiaanse Iphone 3gs blijft in "emergency call" scherm Theunis iPhone algemeen 8 25-07-10 13:48
ZIT VAST op beeld please connect to itunes logo en only emergency calls kilic iTunes 3 02-07-10 00:00
iPhone 3G: UDID terugvinden in stuck on emergency call nicodho Unlock 4 18-05-10 17:18
Iphone geeft Emergency call (weer) kogel iPhone algemeen 0 26-02-10 17:52
Verkeerd geupdate heb nu itunes logo, en call for emergency mick-b Archief 8 19-06-09 14:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:17.