UDID terugvinden in stuck on emergency call discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi iphone freaks , weten jullie waar ik mijn udid kan terugvinden wanneer ik alleen maar emergency call op mijn scherm krijg? alvast bedankt grts ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UDID terugvinden in stuck on emergency call
hoi iphone freaks ,
weten jullie waar ik mijn udid kan terugvinden wanneer ik alleen maar emergency call op mijn scherm krijg? alvast bedankt grts Nico |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is niet mogelijk, je moet een legitieme FW-versie werkend hebben om de UDID uit te kunnen lezen via iTunes of een App installeren uit de Appstore bijv. Ad Hoc Helper, deze zet je UDID keurig in een mailtje die je alleen nog maar hoeft te versturen
|
|
||||
|
||||
Hang je iPhone aan je pc en zet hem aan. Áls je pc je iPhone ziet, ga dan naar 'Configuratiescherm/Apparaatbeheer/Draagbare apparaten'. Klik hier rechts op 'Apple Mobile Device Driver USB Driver' en kies voor 'Eigenschappen'. Onder het tabje 'Details' kies je bij 'Eigenschap:' voor 'Pad naar apparaatinstantie'. In het schermpje 'Waarde:' staat nu de UDID van je iPhone. Denk er wel om dat je mogelijk even naar rechts moet scrollen om alle tekens te zien!
|
|||
|
|||
Dus als ik goed ben is dit hem?
Laatst gewijzigd door Bomans; 18-05-10 om 14:43. |
|
||||
|
||||
Hij is -terecht- uit veiligheidsoverwegingen weggehaald, dus ik kan niet meer zien of het goed is. Je UDID bestaat uit 40 tekens, cijfers en letters door elkaar.
De manier die ik hierboven postte had ik zelf ontdekt , maar even googlen levert simpeler manieren:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: IPHONE 3GS fw 3.1.3 stuck on the Connect to iTunes or Emergency Call screen. | cederique | Jailbreak | 9 | 25-08-10 15:36 |
emergency call scherm | hean | iPhone algemeen | 41 | 03-08-10 13:26 |
Emergency call scherm | rubenpeters | Archief | 1 | 13-05-10 14:41 |
Emergency call | nicky01 | iPhone algemeen | 2 | 26-02-10 17:15 |
kan geen emergency call maken | mister@ | Unlock [archief] | 4 | 08-01-08 21:49 |
|
|