iPhone terug van T-mobile discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) He iedereen, Even een vraagje: Ik heb mijn iPhone laten repareren bij t-mobile omdat er bubbels(?) onder het scherm zaten. Allemaal prima, heb een splinternieuwe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone terug van T-mobile
He iedereen,
Even een vraagje: Ik heb mijn iPhone laten repareren bij t-mobile omdat er bubbels(?) onder het scherm zaten. Allemaal prima, heb een splinternieuwe iphone gekregen van t-mobile. Alleen nu had ik mijn oude telefoon langer dan een jaar een officieel laten unlocken door t-mobile. Nu heb ik dus een nieuwe en die is weer gelockt. Kan ik die niet op een of andere reden gratis weer laten unlocken door t-mobile. of gaat nu gewoon weer dat jaar van start? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je gewoon weer gratis laten unlocken, alleen even contact opnemen met T-M en zij regelen het
|
|
|||
|
|||
Gaat via abonnement, niet via toestel. Dus als je abonnement langer dan 1 jaar is, kan het nog gewoon.
|
|
|||
|
|||
Nice! Moet ik dan gewoon naar het unlock nummer van t-mobile bellen (070-3056007)
of nog het algemene nummer van t-mobile? |
|
||||
|
||||
Gewoon met de unlocklijn bellen
|
|
|||
|
|||
En die is weer simlock vrij!
Bedankt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone terug van verzekering maar light leaks | X-Tince | iPhone algemeen | 0 | 22-02-11 15:10 |
Terug brengen naar T-mobile | Ittimou | Odido (T-Mobile) | 1 | 15-01-11 09:15 |
iPhone: Ik moet terug naar t-mobile | Nanika | Jailbreak | 4 | 15-08-09 10:03 |
Hoe terug te gaan van 2.2 naar 2.1 ? Iphone 2G | ArB | iPhone algemeen | 50 | 23-01-09 11:59 |
terug zetten van Iphone | emmelotj | iTunes | 2 | 07-01-09 00:59 |
|
|