nieuwe iphone met 4.0.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 4 gekregen met firmware 4.0.2 erop (simlockvrij (mobistar)) Kan ik deze telefoon downgraden en eventueel jailbreaken ??? Aangezien het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nieuwe iphone met 4.0.2
Ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 4 gekregen met firmware 4.0.2 erop (simlockvrij (mobistar)) Kan ik deze telefoon downgraden en eventueel jailbreaken ??? Aangezien het een nieuw toestel is heb ik ook in cydia die "make my life easier" niet opgeslagen..
Wie kan er mij helpen Alvast bedankt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is helaas niet mogelijk. Je hebt dus pech en zal even moeten wachten.
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Neen, je kan niet downgraden omdat je geen SHSH files van 4.0.1 hebt opgeslagen. Omdat deze vraag al meerdere keren aan bod is gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iphone 3Gs met 3.1.3 nieuwe bootrom naar 4.0 met jailbreak | erikroeier | Jailbreak | 13 | 27-06-10 00:38 |
Hulp met nieuwe Iphone | stijn111 | Archief | 2 | 19-02-08 22:41 |
nieuwe Iphone met 1.1.1 | traveller | Archief | 2 | 19-10-07 13:03 |
Nieuwe Iphone met nieuwe versie gekocht.. | Johannn | Archief | 13 | 07-10-07 14:15 |
|
|