Downgrade 4.0.2 mogelijk? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude iphone 3gs is verkocht aan iemand....die heeft hem thuis aan itunes gegooit en geupgrade...Hij was jailbroken en daardoor simlockvrij. Zijn er nu nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Downgrade 4.0.2 mogelijk?
Mijn oude iphone 3gs is verkocht aan iemand....die heeft hem thuis aan itunes gegooit en geupgrade...Hij was jailbroken en daardoor simlockvrij.
Zijn er nu nog opties voor die meneer....of niet meer. kvind het erg jammer voor hem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet zonder SHSH files van 4.0.1 (of eerder)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Zoals Bomans al zegt, zal je daar de SHSH blobs voor nodig hebben. Meer info hierover vind je hier Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Geen downgrade mogelijk!!! | Guest-201204012146 | Jailbreak | 12 | 20-01-11 13:52 |
iPhone: Iphone 4 (4.0.2) downgrade to 4.01 mogelijk ? | dimaxxx | Jailbreak | 1 | 24-09-10 10:20 |
iPhone: Downgrade mogelijk of niet?? | Firefist | Jailbreak | 1 | 13-09-10 12:10 |
iPhone: Downgrade voor 2G Baseband mogelijk! | icerunner | Jailbreak | 7 | 18-09-09 23:29 |
downgrade mogelijk? | donny88 | Archief | 1 | 05-02-09 23:49 |
|
|