Reservekopie 3GS terugzetten op nieuwe iphone 4 met 4.0.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone 4 binnen (hopelijk met 4.0.1). Kan ik mijn reservekopie van de 3GS gewoon terugzetten op mijn nieuwe iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Reservekopie 3GS terugzetten op nieuwe iphone 4 met 4.0.1
Hallo,
ik krijg vandaag mijn nieuwe iphone 4 binnen (hopelijk met 4.0.1). Kan ik mijn reservekopie van de 3GS gewoon terugzetten op mijn nieuwe iphone 4??? En wat als ik de handtekening op de 3GS heb opgeslagen, kan ik die niet koppelen aan mijn iphone 4 zodat ik kan blijven JBen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan perfect je reservekopie terugzetten. Geen enkel probleem.
Neen, je SHSH gegevens van je 3GS kan je niet voor een ander toestel gebruiken. |
|
|||
|
|||
Super, bedankt voor je reactie!
Kan niet wachten op me iphone 4 |
|
||||
|
||||
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie.
//Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie terugzetten op nieuwe iPhone | Scallie | iTunes | 10 | 26-02-12 08:58 |
Foutmelding bij Reservekopie Iphone terugzetten | lionking | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 06:58 |
Applicaties kwijt na terugzetten reservekopie op nieuwe Iphone3G | montesqieu | iPhone algemeen | 1 | 09-07-09 16:52 |
Reservekopie terugzetten, na oude reservekopie te hebben gekozen | Ray | iPhone algemeen | 1 | 07-09-08 17:45 |
Terugzetten reservekopie Iphone weer locked nu met 1.1.2 | Michel Loeffen | Unlock [archief] | 1 | 26-12-07 17:13 |
|
|