Geen push na Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik heb sinds kort een tweedehands iPhone 3G gekocht.. Maar deze was voorzien van een T-mobile simlock.. Dus heeft een vriend van mij geregeld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen push na Jailbreak
Hee,
Ik heb sinds kort een tweedehands iPhone 3G gekocht.. Maar deze was voorzien van een T-mobile simlock.. Dus heeft een vriend van mij geregeld dat ik gewoon met mijn Vodafone simkaart hem kan gebruiken.. Maar het probleem is nu dus dat ik geen push-berichten krijg.. Ik kan wel gewoon via Instellingen de push berichten veranderen maar ik ontvang er geen. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen Edit: Als ik in Cydia kijk bij Sources staat er; blackra1n.com en ultrasn0w |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Push doctor uit Cydia downloaden
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
In cydia, maar dat had je zelf al gevonden
|
|
|||
|
|||
Ik had geen optie om push uit te zetten na mijn jailbreak. Iphone 3GS ios 4.0.1. Na het downloaden van pushmod via Cydia heb ik die optie wel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen push meer na jailbreak ios 4.3.2 | nol48 | Jailbreak | 3 | 26-04-11 17:56 |
iPhone: Na verwijderen van jailbreak geen push | Pulle68 | Jailbreak | 4 | 30-12-10 12:29 |
geen push? geen idee. | domii | iPhone algemeen | 4 | 30-11-10 01:41 |
iPhone: Push & Jailbreak | FaloST | Jailbreak | 6 | 24-07-10 01:02 |
Geen MM Push na 2.0.1 | mauimalibu | iPhone algemeen | 0 | 17-08-08 23:26 |
|
|