Helluupp..!! heb 4.0.2 op mc model... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, ik heb een probleempje, ik wilde een cydia app op mijn ipod zetten. vond op internet een tutotial en meteen geprobeerd. hierdoor raakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Helluupp..!! heb 4.0.2 op mc model...
Beste Mensen,
ik heb een probleempje, ik wilde een cydia app op mijn ipod zetten. vond op internet een tutotial en meteen geprobeerd. hierdoor raakt mijn ipod corrupted ofzow. safari, de appstore, cydia, alles was verwijderd van mijn ipod. maar de vraag is hoe ik iOS 4.0.2 kan jailbreaken. het is een ipod touch 2g mc model. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voorlopig kan dat niet op een MC model.
|
|
|||
|
|||
hoe kan ik weten wat een MC model is?
mijn serienummer is: 1B9199QH201 mc model of niet? zo niet, is deze wel te jailbreaken? ipod touch 2G 8GB IOS 4.0.2 alvast bedankt |
|
|||
|
|||
kan ik hem ook niet downgraden?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zou je serienummer maar even weghalen, want daar kunnen anderen slechte dingen mee doen!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je op 4.0 of 4.0.1 gejailbreaked EN make my life easier geklikt OF tiny umbrella gebruikt toen het nog kon?
|
|
||||
|
||||
Als je niet weet of je in Cydia op MMLE hebt gedrukt zal je dat vast niet hebben gedaan.....Je kunt het niet ergens opzoeken / nakijken in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
Ben bang dat het wachten op FW 4.1 wordt voor je hem weer kan jailbreaken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Google eens op de naam, je hebt het meteen dan ...
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik het heb gedaan jammer dan maar wachten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
heb iphone 3G 3.1.3 ge-jailbreakt met blacksnow, maar heb geen 3Gsignaal van t-mobile | lutador | Odido (T-Mobile) | 1 | 07-03-10 20:00 |
Heb laten unlocken. Maar heb programma nodig. | dubbel-D | Archief | 2 | 30-01-10 21:04 |
SMS geeft aan dat ik 1 sms heb. Dit heb ik echter niet. | andreasksv | iPhone algemeen | 6 | 25-03-09 19:30 |
Heb geen Service ik heb een Vodafone Abbonement (geen INternet) | deaapdaar | Vodafone | 0 | 11-03-09 13:36 |
helluupp!!zonnet en vodafone. | martijndk1983 | Vodafone | 2 | 07-01-09 00:47 |
|
|