Random Reboots na Spirit?! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey iPhoneclub! Zit met een vet irritant probleem. Nadat ik heb gejailbreaked heb ik er tot nu toe alleen maar een Thema opgezet. Hiervoor heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Random Reboots na Spirit?!
Hey iPhoneclub!
Zit met een vet irritant probleem. Nadat ik heb gejailbreaked heb ik er tot nu toe alleen maar een Thema opgezet. Hiervoor heb ik 5icon dock, five-column SB, categories & springjumps voor moeten installeren. Je zou zeggen, dat zijn misschien maar 5 programma's bij elkaar, das niet veel. Toch heb ik erg veel last van random reboots.. En dan moet ie weer erg lang laden met opstarten. Ik heb al 3x gerestored en opnieuw gejailbreaked, maar ik krijg gewoon hetzelfde probleem keer op keer. Ik heb van geen enkel programma de "payed" versie, misschien daarmee te maken? Groetjes
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou 2 dingen doen om zeker te zijn:
1 Herstellen en niet jailbreaken en dan een paar daagjes kijken of hij reboot of niet. Zo ja, hardwareprobleem... 2 Dan jailbreaken en verder geen programma's installeren, en weer een tijdje uitproberen. Geen reboots? Dan 1 voor 1 die progjes erop. één van die dingen is toch de boosdoener... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
random shuffle ? | skully | iPhone algemeen | 0 | 14-01-11 09:53 |
iPad 3g 64 gig terug gebracht ivm reboots en iPad 2 gen e | gserban | iPad algemeen | 10 | 14-09-10 09:41 |
Random simkaart foutmelding [3.0] | Googolplex | iPhone algemeen | 1 | 15-07-09 16:15 |
Random Crashes | stijnjasper | iPhone algemeen | 4 | 13-07-08 20:55 |
Random playlist creeren | billdesman | Archief | 2 | 25-12-07 11:23 |
|
|