//

Herstellen naar Custom Firmware 3.1.2

Herstellen naar Custom Firmware 3.1.2 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb echt alles al afgezocht, maar kon geen oplossing vinden voor mijn probleem. Mijn Iphone wil niet meer opstarten, en reboot telkens ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-06-10, 15:45
DJappie DJappie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Standaard Herstellen naar Custom Firmware 3.1.2

Beste mensen,

Ik heb echt alles al afgezocht, maar kon geen oplossing vinden voor mijn probleem.

Mijn Iphone wil niet meer opstarten, en reboot telkens na enkele minuten, hij komt niet verder dan het 'apple-logo'.

Ik had een jailbreak en unlock. Ik probeer dus te herstellen naar 3.1.2, aangezien ik niet zonder unlock wil komen te zitten.

Bij het herstellen naar de officiele Firmware 3.1.2, zegt Itunes dat mijn Iphone niet geschikt is voor die software. BIj het herstellen naar de custom Firmware, geeft Itunes de welbekende 1600 fout. Ik ben radeloos, en hoop dat iemand mij kan helpen met het vinden van een oplossing.

Gr, Jan "djappie''
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-06-10, 13:09
Henk Poley Henk Poley is offline
• iOS 12.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 28
Standaard

Even een vraagje, je gebruikt wel de juist ipsw om je iPhone te herstellen? Dus die voor iPhone 3GS (en niet 3G of originele iPhone).

Verder kan je iPhone OS 3.1.2 "niet meer" installeren op de 3GS, tenzij je de sleutels bij sauriks server hebt opgeslagen (ECID SHSHs "on file"). En dan iTunes aanvraag doorsluist naar zijn server, door je /etc/hosts file aan te passen.

Mocht het je nog niet lukken dan zou ik je aanbevelen uit te zoeken hoe naar 3.1.3 kan updaten zonder de firmware bij te werken. Daarna kan je nog steeds blacksn0w gebruiken voor een software SIM unlock. Een van de methoden die ik gehoord heb is de baseband update onklaar maken, waarna je iPhone stopt met booten, maar via een commando over de USB kabel kan je die test uitschakelen en gewoon weer je iPhone gebruiken. Hoe dat gaat mag je even zelf uit zoeken, ik heb geen 3GS dus nooit in verdiept.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: 2G herstellen naar Custom FW in iTunes 9.2 iKobus iTunes 0 08-07-10 11:37
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 19:48
iPhone: Custom firmware update naar 3.1.3 & T-mobile dekking Vomera Jailbreak 4 08-05-10 18:52
Niet kunnen herstellen in Itunes na maken van Custom firmware in WinPwn 2.5 matthouz Jailbreak [archief] 2 07-09-08 20:00
iPhone: Kan iphone niet herstellen met custom firmware gelderland20 Jailbreak 8 27-07-08 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:44.